تکنولوژی

برنده تعطيلات ديجيتالي كيست؟

نام نویسنده: زهره اشرف‌

دنیای اقتصاد – برآورد مي‌شود كه سايت‌هاي برتر در بازار پررونق آنلاين سال نو، به‌ترتيب شركت‌هاي Wal-Mart ، Amazon و Apple باشند. سايت‌هاي فروش آنلاين اين شركت‌ها كار خود را به خوبي انجام مي‌دهد و تقريبا تمامي بازديدكنندگان ر به خريدار تبديل مي‌كند.

براساس آمار موجود، سه شركت يادشده و نيز شركت eBay بيشترين موفقيت را در فروش آنلاين سال نو داشته‌اند. فروشگاه‌هاي آنلاين در اين روزها بيشترين حجم مشتري، خريد و ارسال اجناس را تجربه‌ مي‌كنند.

براساس آمار ياد شده، سايت شركت Wal-Mart تا كنون، بيشترين تعداد بازديدكننده را داشته است و پس از آن eBay و سپس سايت شركت آمازون در اين بازار پررونق مشتريان را به سوي خود جلب مي‌كنند.

يكي از مديران شركت Wal-Mart مي‌گويد تعداد مشتريان سايت آنان در روزهاي جاري نسبت به 5 سال اخير، بي سابقه‌ بوده است. اين شركت كه پس از سايت آمازون، دومين فروشگاه اينترنتي پرطرفدار است، در حدود يك ميليون محصول گوناگون را در سايت خود در دسترس مشتريان قرار مي‌دهد.

براساس آمار موجود، بيشترين خريدي كه مشتريان در روزهاي كنوني انجام داده‌اند از وسايل ديجيتالي بوده و به گفته مسوولان اين سايت بايد اين تعطيلات را تعطيلات ديجيتالي ناميد!

برآورد مي‌شود كه خريد آنلاين نسبت به سال گذشته تا 24درصد افزايش داشته باشد. در نخستين هفته از ماه دسامبر، مجموع فروش اينترنتي 75/12ميليارد دلار بوده كه در مقايسه با سال گذشته، 23درصد افزايش داشته است.

نوشته های مشابه

‫1,194 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا