تکنولوژی

امكان رسيدگي به شكايات Hosting در كشور فراهم نيست

نام نویسنده: زهرا اميري

خبرگزاری شهر ـ امكان رسيدگي به شكايات و پيشنهادات كاربر Hosting (خدمات ميزباني سايت) در كشور وجود ندارد.

«احمدرضا يوسفي»، معاون فني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري شهر با بيان اين مطلب گفت: برخي از شركت‌هاي ارايه‌كننده خدمات Hosting در تبليغات خود مواردي را ذكر مي‌كنند كه جزيي از سرويس محسوب نمي‌شود به عنوان مثال مي‌گويند اين ماشين 4 چرخ دارد.

تبليغات
يک دامين ثبت کن فضاي هاست رايگان بگير، ديگه چي مي خواهي؟ www.parsbodnetworks.com


وي ادامه داد: گاهي اوقات نيز اين شركت‌‌ها مواردي ا در تبليغات خود ذكر مي‌كنند كه در عمل، ارايه نمي‌شود.

وي تاكيد كرد: به همين سبب بايد به وضع نابسامان شركت‌‌هاي ارايه‌دهنده خدمات Hosting (ميزباني سايت) رسيدگي شود و بهتر است كه اين كار را سازمان نظام صنفي رايانه‌اي برعهده گيرد.

وي خاطرنشان كرد: بايد بپذيريم كه اينترنت در كشور ما پديده جديدي است و همه كساني كه در اين زمينه فعاليت مي‌كنند تجربه‌اي نداشته‌اند و اغلب شركت‌هاي فعال در زمينه ارايه خدمات ميزباني سايت بي‌‌تجربه‌اند.

وي با اشاره به اينكه برخي از خدمات Hosting به طور مناسب ارايه نمي‌شود، افزود: برخي از معضلات نيز به ندانستن دانش فني تعدادي شكت‌ها مربوط مي‌شود اما به دليل اينكه حوزه ارايه خدمات Hosting درآمدزا است در اين بخش سرمايه‌گذاري مي‌كنند.

شركت‌هاي ارايه‌كننده خدمات Hosting در تبليغات خود مواردي را ذكر مي‌كنند كه جزيي از سرويس محسوب نمي‌شود به عنوان مثال مي‌گويند اين مشاين 4 چرخ دارد.

وي ادامه داد: گاهي اوقات نيز اين شركت‌ها مواردي را در تبليغات خود ذكر مي‌كنند كه در عمل، ارايه نمي‌شود.

وي در مورد ارايه خدمات كنوني شركت‌هاي ارايه‌دهنده فعاليت ميزباني سايت گفت: كيفيت خدمات اين شركت‌ها نسبت به سال‌هاي قبل افزايش يافته و دليل آن رقابتي است كه در اين حوزه وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا