شبکه‌های اجتماعی

امکان پنهان کردن لایک‌ها برای مشترکان پولی ایکس فراهم شد

شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به تازگی قابلیتی جدید را عرضه کرده که به کاربران نسخه پولی این اپلیکیشن اجازه می‌دهد لایک‌های مربوط به پست‌هایشان را از سایرین پنهان کنند.

این قابلیت پس از آن عرضه شد که چندی پیش شبکه‌های اجتماعی رقیب یعنی تردز و بلواسکای، چنین قابلیتی را در اختیار کاربران خود دادند و ایلان ماسک نیز برای جا نماندن از این رقابت، آن را به پلتفرم خود اضافه کرد.

بر اساس گزارش تک‌کرانچ، کاربران پولی یا همان ایکس بلو، گزینه‌ای را در صفحه پروفایل خود مشاهده خواهند کرد که با انتخاب آن، می‌توانند تب لایک‌ها را پنهان کنند.

در توضیح این قابلیت آمده است: تب لایک‌ها در صفحه پروفایلتان، تنها برای شما قابل رویت خواهد بود. تایم‌لاین لایک‌ها نیز از API ایکس پنهان خواهد شد.

تا پیش از این، لایک‌ها برای عموم قابل رویت بود و افراد می‌توانستند با مراجعه به پروفایل سایر کاربران، پست‌ها و لایک‌هایشان را مشاهده کنند. حالا اما ایلان ماسک، امکانی جدید را برای کاربران نسخه پولی این پلتفرم فراهم کرده تا دیگر نگرانی بابت دیده شدن تعداد لایک‌های پست‌هایشان نداشته باشند.

اوایل ماه جاری میلادی نیز ایکس در قالب یک قابلیت جدید، امکانی را فراهم کرد تا کاربران بتوانند تیک‌ آبی خود را پنهان کنند تا مشخص نشود که جزو کاربران نسخه پولی ایکس یا رایگان آن هستند.

اما اکنون و با پنهان کردن تب لایک‌ها، سایر کاربران به راحتی می‌توانند متوجه شوند که فرد مدنظر، از جمله کاربران نسخه پولی ایکس است. در اپلیکیشن تردز، کاربران می‌توانند از طریق تب Your Likes در بخش تنظیمات، لایک‌هایشان را پنهان کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا