تکنولوژی

نمايشگاه اکس 05 مايکروسافت

www.ComeToNet.com – بعد از آنکه مايکروسافت طى آخر هفته اعلام کرد که در نمايشگاه اکس 05 آمستردام به عرضه قابليتهاى کنسول بازى جديد اکس باکس 360 ميپردازد، خبرگزاريها دست بکار شده و اقدام به مخابره اين خبر کردند که آمستردام هلند شاهد توانمنديهاى نسل جديدى از کنسول بازيهاى کامپيوترى خواهد بود.

نيويورک تايمز هم در اين رابطه پيشتاز بود و به انتشار شرح کاملى پرداخته است که تيتر مطلب را به اين نکته اختصاص ميدهد که “مايکروسافت براى Xbox360 نمايشهاى زيادى بپا ميکند اما بازيهاى زيادى براى اين کنسول جديد عرضه نشده است”. خبر کامل نيويورک تايمز را از اينجا بخواند.

سايت MIcrosoft Watch هم که به گزارش نيويورک تايمز اشاره کرده است ميگويد اين کنسول جديد بازى تا دو ماه ديگر عرضه ميشود اما خبرى از بازيهاى جديد آن نيست. اين سايت به يک بازى جديد بنام Crackdown اشاره کرد که توسط Real Times Worlds تهيه شده است.

نيويرک تايمز ميگويد که بعد از آنکه پنج ماه از معرفى نمونه اين ماشين بازى ويديويى جديد گذشته است، مايکروسافت سعى ميکند با ايجاد هيجان، توانمنديهاى پخش موزيک و نمايش عکسهاى ديجيتالى آنرا به همراه قابليتهاى ارتباطات آنلاين به نمايش بگذارد.

با وجود تمام اين حرفها، نيويرک تايمز جاى مهمترين مسئله را براى Xbox360 خالى ميبيند: بازي.

در ان رابطه Gamer Feed از قول کريس لويس، نايب رئيس منطقه اى مايکروسافت در اروپا آورده است که “ما پرده از اسرار کنسول بازى جديدمان در آمستردام و نمايشگاه X05 برميداريم، واقعه اى که طى 4 و 5 اکتبر در يکى از زيباترين شهرهاى دنيا اتفاق ميافتد.”

نيويروک تايمز هم با تمرکز بر خواسته مايکروسافت دال بر جانداختن اين کنسول بازى اشاره ميکند که 1000 روزنامه نگار، تحليلگر و فعال درگير در بازيهاى کامپيوترى در X05 گردهم مى آيند تا نمايشگاه بازى مايکروسافت را ببينند و با بازيهاى آن بازى کنند، به اين اميد که مايکروسافت بتواند 360 را طى اولين ماههاى عرضه آن، به ميليونها خانه بفرستد. قرار است که 22 نوامبر، اين دستگاه به قيمت 300 دلار براى خود دستگاه بازى و 400 دلار به همراه متعلقات عرضه شود.
سردبير ماهنامه Electronic Gaming که يکى از بزرگترين مجلات بازيهاى کامپيوترى است نيز اعتقاد دارد که هرچند قابليتهاى زيادى ديده ميشود اما اينها نميتواند به تنهايى شانس فروش بالاى Xbox360 را تضمين کند.

هنوز جاى بازيهاى متعدد براى Xboxc360 خاليست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا