تکنولوژی

سامسونگ مشعل المپيك 2006 مسابقات زمستانی تورينو را حمل می کند

آی تی ایران – سامسونگ به عنوان يكي از برگزاركنندگان مراسم حمل مشعل المپيك 2006 تورينو ایتالیا، افرادي را از سراسر دنيا در برنامه‌هاي جالب و جذاب اين مراسم سهيم خواهد نمود. مراسم روشن كردن مشعل المپيك فرصتي استثنایی جهت هواداراني است كه بتوانند نماد شكوهمند المپيك و مشعل آن را از نزديك ديده و براي يك بار در عمرشان مستقيما همراه مشعل المپيك بازيهاي زمستاني بدوند.

سامسونگ بعنوان یکی از شرکا برگزار کننده اولین مراسم جهانی حمل مشعل المپيك 2004 آتن این بار نيز مفتخر است تا در مراسم حمل مشعل المپيك 2006 تورينو شركت کرده و در هيجان مههاي قبل از آغاز بازيهاي المپيك نقش داشته باشد. در تورينو 2006 بيش از 10000 مشعلدار از تمامي مناطق و ايالات ايتاليا بيش از 11300 كيلومتر را طي مي‌نمايند. اين رالي به مدت 64 روز از 8 دسامبر 2005 تا 10 فوريه 2006 به طول خواهد انجاميد. تعداد مشعلداران سامسونگ همچون آلبرتو تومبا، نماينده ورزشكاران سامسونگ، كه در اين مراسم شركت دارند به 1900 نفر مي‌رسد. اين افراد از ايتاليا و ديگر كشورهاي جهان انتخاب گرديده‌اند.

مشعل المپیک جمعيت زيادي را با هيجان فراوان از بین گروههای محلی به خود جلب خواهد کرد. منتخبين سامسونگ از بين شهروندان ايتاليايي واز ديگر كشورها در ماههاي آوريل و ژوئن 2005 با پوشش رسانه های مختلف و فعالیتهای تبلیغاتی در این برنامه شرکت میکنند تا در نهایت افرادی که روح المپیک را به بهترین صورت نمایش دهند انتخاب گردند.

در ایتالیا صدها مشعلدار در شهرهاي بزرگ به نمایندگی از طرف سامسونگ مشعل المپيك را حمل خواهند نمود. بر اساس قوانین المپيك، مشعلداران اين فرصت را دارند تا مشعل المپيك را در نزديكي محل سكونت خود حمل نمايند.

مشعلداراني از ديگر كشورهاي جهان نيز به عنوان بخشي از فعالیتهای حمل مشعل المپيك، توسط سامسونگ انتخاب خواهند شد. سامسونگ این مشعلداران ديگر مليتها را نيز به ايتاليا خواهد آورد تا تنها براي يك بار در عمرشان در اين رالي شركت نمايند. اين همايش جهاني برخي از ارزشهاي حركت المپيك همچون صلح و اتحاد و دوستي را در 42 كشور جهان اعتلا خواهد بخشيد.

سامسونگ تبليغات خود جهت نامزدي مشعلداران سراسر جهان را از اوايل ماه مه با شعار ”مشعل خودش نمي‌تواند به تورينو برود“ را آغاز خواهد كرد. هر فردي كه به نحوي در المپيك شركت داشته باشد، شانس اين را دارد كه جزيي از تاريخ گشته و هيجان مشعلداري را تجربه نمايد. اين افراد بايستي 5 مشخصه داشته باشند كه به تعداد 5 حلقه نماد المپيك مي‌باشد: صلح، اتحاد، برادري، شجاعت و مشاركت.

ليست رسمي اسامي اين مشعلداران همزمان با اعلان رسمي 10000 مشعلدار TOROC ه آنها نيز در اين مراسم استثنايي نقش دارند، در اكتبر 2005 اعلام خواهد گرديد.

مشعل المپيك 2006 تورينو 765 ميليمتر ارتفاع، 108 ميليمتر قطر و 850/2 كيلوگرم وزن دارد و توسط شركت طراحي مطرح دنيا به نام Pininfarnia (كه يكي از شركتهاي تداركاتي TOROC نيز است) طراحي شده و بيانگر مشخصه‌هاي نمادين و تاريخي همچون ميراث ايتاليا در هنر، مد و بازيهاي زمستاني در المپيك 2006 تورينو خواهد بود.

سامسونگ مفتخر است در برگزاري و همچنين شركت در اين رويداد در شهرهاي مختلف ايتاليا نقش داشته و به مردم اين شانس را بدهد تا با دنبال كردن این مشعل، المپيك را تجربه نمايند. همچنين سامسونگ سعي خواهد نمود تا در شهرهاي مسير رالي مشعل المپيك با راه‌اندازي جشن‌ها و حمايت از ديگر جشنها و همكاري با مديران محلي و TOROC و راه‌اندازي اتومبيلهاي كاروان، هيجان بيشتري ايجاد نمايد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا