تکنولوژی

سامسونگ مانیتور طرح ارگونومیک را عرضه کرد

آی تی ایران – سامسونگ الكترونيكس، اولين ارائه‌دهنده مدل‌هاى Dual-Hinge stand كه پيشرفت بسيار عظيمى در طراحى مانيتور محسوب مى‌گردد اكنون نيز در مدلهاى جديد مانيتورهاى LCD خود (SyncMaster 770P و SyncMaster 970P) طرحى stand Triple-Hinge ارايه داده است.

اين مانيتورهاى تازه عرضه شده داراى طرحى سه تكه‌اى بوده كه همچون بازوى انسانى قادر به جابجايى مى‌باشد. در اين حالت ارتفاع مانيتورهاى 17 اينچى و مانيتورهاى كوچكتر و بزرگتر آن حداكثر به 175 ميليمتر رسيده كه بيشترين ارتفاع مانيتور در دنيا محسوب مى‌گردد. علاوه بر آن تمامى بخش‌هاى صفحه نمايش آن از هر زاويه‌اى حداكثر كيفيت تصوير را ارايه داده كه در نتيجه تمامى اين ويژگى‌ها موفق به دريافت لوح طراحى ارگونوميك از موسسه Ergonomics Society of Korea شده است.

لوح طرح ارگونوميك به محصولاتى تعلق مى‌گيرد كه از راحتى كاربرى بسيار عالى و انيت برخوردار بوده و استانداردهاى نوينى را در محصول ارايه داده باشد. اين محصول با بررسى‌هاى مختلف از جنبه‌هاى متفاوتى همچون سهولت استفاده، كارآيى، عملكرد، كيفيت، امنيت، حفاظت و رقابت با بازار به عنوان بهترين محصولات ممكن جهت مشتريان شناخته شده است. SyncMaster 770P و 970P در بخش محصولات مرتبط با كامپيوتر موفق به دريافت نشان طلايى گرديده‌اند.

اين مدل‌ها همچنين از طرحى ساده و شيك برخوردار بوده وبه غير از كليد روشن و خاموش فاقد هرگونه دكمه ديگرى مى‌باشد. جعبه كابل مجزاى آنها باعث گشته تا ديگر نيازى به زحمت و خم و راست شدن جهت بهره‌گيرى از رابط‌هاى مختلف موجود در آنها نداشته باشيد. اين مدل‌ها در 4 رنگ برجسته قرمز، آبى، مشكى و سفيد به بازار عرضه شده‌اند و بدين‌ترتيب به مشتريان دامنه انتخاب بيشترى ارايه مى‌دهند.

تمامى تكنولوژى‌هاى جديد و منحصر به فرد سامسونگ را مى‌توان در مدل جديد LCD SyncMaster 770P يافت. شفافيت 1500:1 آن و زاويه ديد گسترده 178 درجه به همراه زمان پاسخگويى 6 ميلى‌ثانيه‌اى آن بالاترين تجربه نمايش را تضمين مى‌نمايد.

آقاى يون هو ها معاونت بخش نمايش‌هاى بصرى سامسونگ، در اين باره مى‌گويد «سامسونگ مصمم است تا جايگاه ممتاز مارك خود را با ارايه اين مدلهاى جديد كه همگى از جديدترين تكنولوژى‌هاى سامسونگ و طراحى عالى و سهولت كاربرى برخوردارند، ارتقا دهد.»

زمينه و هدف اعطا نشان

هدف نشان طرح ارگونوميك تشويق رقابت محصولات كره‌اى و درنتيجه افزايش رضايت مشتريان مى‌باشد. اين نشان‌ها به خاطر ويژگى‌هاى همچون ذيل ارايه مى‌گردند: توسعه محصولات كه انعكاس دهنده‌ى موفق نيازهاى پيچيده‌ى مشتريان مى‌باشد، محصولاتى با كاربرى آسان بسيار عالى و امنيت بالا هم از جهت طراحى و هم از جهت ساخت، محصولات ارگونوميك و مناسب با محيط‌هاى كارى

اين منتخبين از ديد ارگونوميك مورد ارزيابى قرار مى گيرند. هدف اين نشان تشويق ارزيابى عملى و علمى محصولات و فرآيندهاى طراحى در صنايع مى‌باش. در اين خصوص با بهره‌گيرى از دانش و تجربه 15 ساله خود از زمان تاسيس در سال 1982، Ergonomics Society كره با ارزيابى‌هايى عينى و عادلانه خود محصولات برترى را مشخص نموده كه نيازهاى خاص مشتريان را برآورده ساخته و با تنظيماتى آسان جهت كاربرى و محيط‌هاى كارى توليد مى‌گردند. خود دولت كره نيز دانشنامه سطح جهانى با عنوان Best Company در زمينه توليد به شركت‌هايى با توليدات عالى ارگونوميك اعطا مى‌نمايد تا به تعهد خود در خصوص تشويق طراحى‌هاى ابداعى و علمى و دانشنامه ارزيابيBest Company نيز جهت تشويق امنيت محصولات و حمايت از محيط‌هاى كارى كارگرى اعطا مى‌نمايد.

شرايط نامزدها

محصولات مصرفى عرضه شده يا نمونه‌هاى تحقيقات و توسعه‌اى كه در كره توليد يا ساخته شده‌اند و از راحتى كاربرى عالى و امنيت برخوردار بوده ضمن آنكه تكنولوژى‌هاى ارگونوميك نيز در آنها به كار گرفته شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا