تکنولوژی

اولين همايش˝ آشنايى با تجارت الکترونيک ˝برگزار مى شود

آی تی ایران – اولين همايش آشنايى با تجارت الکترونيک به همت خانه هنر گلها يکى از مراکز فناورى اطلاعات سازمان فرهنگى هنرى شهردارى تهران و گروه فناورى اطلاعات و تجارت الکترونيک امين برگزار مى شود.

به گزارش روابط عمومى اين همايش : به منظور آگاه سازى عموم جامعه ايرانى با مفاهيم تجارت الکترونيک به عنوان يکى از مظاهر ICT و ضرورت بکارگيرى ابزارهاى الکترونيکى در فضاى سايبر براى انجام تبادلات تجارى و داده هاى الکترونيکى و با هدف آشنا نمودن خانواده ها با مزاياى بهره مندى از تجارت الکترونيکى در انجام امور روزمره و همچنين ايجاد فضاى تعامل و هم انديشى و تبادل تجربيات در بين انديشمندان و فعالان اين عرصه ٬ اولين نشست از سلسله نشست هاى آشنايى با تجارت الکترونيک بر پا مى شود.

اين گزارش مى افزايد : اين همايش با حضور تنى چند از مسئولان ٬ کارشناسان ٬ انديشمندان ٬ اساتيد دانشگاه ها ٬ دانشجويان و فعالان عرصه تجارت الکترونيک عصر دوشنبه 13/04/84 از ساعت 18 الى 20 اولين برگزارى خود را تجربه خواهد کرد.

بنابر اين گزارش : علاقه مندان مى توانند جهت هماهنگى و کسب اطلاعات بيشتر با شماره هاى 8003936 و 8021491 دبير خانه مايش تماس حاصل فرمايند.
شايان ذکر است : اتصال به شبکه اينترنت در طول برگزارى همايش برقرار است و شرکت کنندگان مى توانند به کندو کاو در وب جهان گستر بپردازند.

اين همايش در محل خانه هنر گلها واقع در بزرگراه جلال آل احمد ٬ مقابل ميدان تره بارو شهروند قزل قلعه برگزار مى شود وشرکت در آن براى عموم آزاد است .

نوشته های مشابه

‫61 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا