تکنولوژی

فقط دو كانديدا برنامه‌هاى IT خود را اعلام كردند

دنياى اقتصاد- آخرين مهلت پاسخگويى كانديداهاى رياست جمهورى در خصوص برنامه‌ها و ديدگاه‌هاى آنها در دولت آينده براى توسعه فناورى اطلاعات در كشور ديروز تمام شد و اين در حالى است كه تنها دو كانديدا اقدم به ارائه برنامه‌هاى IT خود با انجمن شركت‌هاى انفورماتيك به عنوان نماينده اين صنف كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ما هاشمى رفسنجانى و على لاريجانى دو كانديدايى هستند كه نظرات و برنامه‌هايى براى توسعه فناورى اطلاعات و ارتباطات در كشور دارند.

به گفته سهيل مظلوم از سوم ارديبهشت سال جارى بيانيه انجمن شركت‌هاى انفورماتيك به دفاتر تمامى كانديداهاى اجتماعى رياست جمهورى ارسال شد و پس از اعلام رسمى نام كانديداها نيز دوباره با دفاتر نامزدها براى پاسخگويى به سوالات صنف انفورماتيك تماس گرفته شد.

وى افزود: مهلت ارسال پاسخ نامزدها به انجمن تا پايان 16خرداد بود كه اين زمان تا ديروز تمديد شد و تنها دو پرسشنامه از سوى دو كانديدا پاسخ داده شده است.

همچنين دفتر ارتباطات و تبليغات قاليباف تا ديروز خبر از پاسخگويى اين كانديدا را به پرسشنامه فناورى اطلاعات مى‌داد اما تا زمان نوشته شدن اين مطلب خبر قطعى پاسخگويى قاليباف به اين پرسشنامه اعلام نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا