تکنولوژی

نوكيا گوشى 3230 را با دوربين مگاپيكسلى در مغرب معرفىکرد

آی تی ایران – در هفتمين همايش تله كام و اينترنت عربى ( ATIF 2005 ) كه در مراكش برگزار شده است ؛ نوكيا عضو جديدى از سرى محصولات گوشى هاى دوربين دار خود را به نام نوكيا 3230 معرفى کرد.

اين گامى ديگر در ارائه جديدترين گوشى هاى موبايل توسط شركت پيشرو در ارتباطات موبايل در جهان به مصرف كنندگان منطقه خاورميانه و شمال آفريقاست.

معرفى رسمى گوشى نوكيا 3230 در حضور H.E.M.Rachid Talbi Alami وزير اقتاد مغرب و به همراه تعدادى از اعضاى عالى رتبه وزارت مخابرات برگزار شد. در اين مراسم گوشى نوكيا 3230 در غرفه نوكيا در نمايشگاه و كنفرانس ATIF 2005 ارائه شد. ATIFسال 2005با همكارى وزارت اقتصاد و امور عمومى مغرب در مراكش برگزار شده است. اين همايش از 19 تا 21 ماه مى در هتل رويال ميراژ مراكش ادامه دارد.

Eddy Rizk ، مدير ارتباطات نوكيا در خاورميانه و شمال آفريقا مى گويد:” نوكيا به عنوان يك پيشرو منطقه اى ارتباطات موبايل، خشنود است كه از ATIF2005 حمايت مى كند.اين مراسم در زمانى ويژه در صنعت ارتباطات تلفنى عربى برگزار مى شودو گواهى تغييرات چشمگيرى است كه در زمينه آزاد سازى، خصوصى سازى و رقابت روزافزون رخ داده است. اين تغييرات اپراتورها را به ارائه تكنولوژى و خدمات جديد با قيمت هاى قابل رقابت سوق داده و به سوى يك پيشرفت بى سابقه در نسل جديد و شبكه هاى باند پهن رهبرى مى كند.”

با خدمات اپراتور پيشرفته و در حال توسعه كه به مشتركين در مغرب و در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا ارائه شده است؛ اين منطقه شاهد لوازم ارتباطى موبايل پيشرفته و در حال توسعه است.نوكيا در خاورميانه و شمال آفريقا مطمئن است با ارائه برترين گوشى هاى موبايل كه شامل جديدترين تكنولوژى مى باشند؛ پاسخگوى احتياجات مصرف كنندگان در لوازم مخابراتى و ارتباطات خواهد بود.

Rizk اضافه مى كند:” ما خوشوقتيم كه از اين فرصت براى معرفى گوشى هوشمند مگاپيكسلى نوكيا 3230 با كاربرى بسيار استفاده مى كنيم. نوكيا تلاش مى كند كه بهترين محصولات و راهكارها را براى غنى ساختن زندگى مصرف كنندگان خود ارائه دهد.”

گوشى نوكيا 3230 براى مصرف كنندگان صاحب سليقه اى كه مى خواهند جديدترين فن آورى به همراه دسترسى به خدمات موبايل و سرگرمى را در اختيار داشته باشند، طراحى شده است.گوشى نوكيا 3230 داراى دوربين مگاپيكسلى با

ضبط ويدئو و امكان ويرايش به مصرف كنندگان گوشى هاى موبايل امروزى ابزارى نوين و با كيفيت را جهت ارتباطات خلاق و تبادل اطلاعات عرضه مى كند.

همايش ATIF شركت كنندان عالى رتبه اى را گرد آورده است.مثل چندين وزير مخابرات كشورهاى عربى ، مسئولين قانون گذارى ، نمايندگان محلى و بين المللى ICT و روسا و متخصصين شركت ها از سراسر دنيا.
براى اطلاعات بيشتر درباره گوشى هوشمند نوكيا 3230 لطفا از سايت www.nokiamena.com بازديد فرمائيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا