تکنولوژی

مهلت ثبت نام نظام صنفى رايانه‌اى تهران‌ پايان يافت‌

دنياى اقتصاد- مهلت ثبت نام نظام صنفى رايانه‌اى تهران پايان يافت و انجمن شركت‌هاى انفورماتيك از ميان ثبت نام كنندگان با برپايى انتخاباتى در 27ارديبهشت جارى اقدام به انتخاب اعضاى هيات مديره و بازرس مى‌كند.

به گزارش خبرنگار ما از ميان شركت‌هاى انفورماتيكى فعال در تهران 620شركت و 320فروشگاه انفورماتيكى در اين نظام صنفى ثبت نام كرده‌اند. سهيل مظلوم رييس انجمن شركت هاى انفورماتيك در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص وضعيت تشكيل نظام صنفى رايانه‌اى و اعضاى آن گفت: از ميان 620شركت ثبت‌نام كرده كسانى كه بخواهند براى انتخابات اعضاى هيات مديره كانديدا شوند بايد مدارك خود را به انجمن تحويل دهند تا 15 نماينده از ميان آنها براى نظام صنفى رايانه‌اى تهران انتخاب شود و از ميان 320فروشگاه نيز 4 نفر نماينده انتخاب مى‌شود و يك نفر بازرس نيز از ميان كانديدا انتخاب مى‌شود.

وى مهلت ثبت‌نام براى نامزد شدن در تشكيل اعضاى نظام صنفى را 20 ارديبهشت جارى عنوان كرد و افزود: 26ارديبهشت ماه جارى در ساعت 4بعدازظهر در اجتماعات كانون پرورش فكرى كودكان و نوجوانن در خيابان حجاب انتخابات نظام صنفى رايانه‌اى با حضور استاندار تهران برپا مى‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا