تکنولوژی

ششمين كنفرانس بين المللى جرائم سايبر(رايانه اى) با همكارى اينترپل در مصر برگزار مى شود

آی تی ایران – بر اساس اعلام پليس بين الملل (اينترپل) ششمين كنفرانس بين المللى جرائم سايبر(رايانه اى) در 13تا 15آوريل سال جارى با همكارى اينترپل درمحل نمايشگاه هاى بين المللى Cario مصر برگزار مى شود.

به گزارش روز شنبه دفتر اطلاع رسانى فناورى اطلاعات موسسه توسعه و تحققات ناجا (ئى پليس) بنا بر توافق هاى به عمل آمده در هفتادمين اجلاس برگزار شده از سوى پليس بين الملل در راستاى برنامه هاى قابل اجراى اينترپل در سال جارى ” ششمين كنفرانس بين المللى جرائم سايبر(رايانه اى) با همكارى اينترپل در 24 تا 26فروريدن ماه سال جارى در مصر برگزارخواهد شد.

بر اساس اين گزارش اينترپل اعلام كرده است، در پى نتايج موفقيت آميز كسب شده از برگزارى دو كنفرانس بين المللى جرايم رايانه اى گذشته كه به ترتيب در سال 2002 در شهر سئول كره جنوبى و در سال 2000 در ليون فرانسه برگزار شد، اين كنفرانس نيز در سال جارى با همكارى وزارت داخلى مصر “بخش امنيت عمومى و نمايندگان پيس اينترپل مصر” برگزار خواهد شد.
گزارشهاى دريافتى حاكى است كه از تمامى نمايندگان 182كشور عضو اينترپل از جمله سازمان هاى جهانى و شركتهاى منطقه اى و بين المللى بزرگ جهت شركت در اين كنفرانس بين المللى دعوت به عمل آمده است.

بر اساس اعلام اينترپل، مشهورترين و كارآمدترين متخصصان و محققان بررسى كننده روى جرائم رايانه اى در اين كنفرانس آخرين دستاوردهاى تحقيقاتى و مطالعاتى خود را به همراه مواد قانونى در نظر گرفته شده در جهت پيشگيرى از بروز اين جرائم عرضه خواهد شد.

بر اساس اين گزارش نماينده اينترپل مصر به عنوان برگزاركننده و ميزبان اين كنفرانس برنامه هاى فرهنى و اجتماعى خاصى را براى شركت كنندگان در كنفرانس در نظر گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا