تکنولوژی

انجمن شركت‌هاى انفورماتيك از مواضع جهانگرد در قبال الكامپ قدردانى كرد

ايرنا- انجمن شركت‌هاى انفورماتيك از مواضع مهندس دبير شوراى عالى اطلاع‌رسانى در قبال برگزارى نمايشگاه الكامپ يازدهم قدردانى كرد.

رييس هيات مديره انجمن شركت‌هاى انفورماتيك ايران از اعلام موضع سريع دبير شوراى عالى اطلاع‌رسانى در عدم برگزارى نمايشگاه دولت الكترونيك در الكامپ يازدهم در صورت ادامه اختلاف بين انجمن و شركت سهامى نمايشگاه‌ها سپاسگزارى كرد.

ادامه داد: برگزارى اين نمايشگاه در آخرين ماه‌هاى دولت فعلى مى‌توانست كارنامه ارزنده‌اى در زمينه توسعه فناورى اطلاعات باشد.

دبير شوراى عالى اطلاع‌رسانى امروز اعلام كرد: در صورت ادامه مشكلات موجود و اختلافات ميان شركت نمايشگاه‌هاى بين‌المللى و انجمن شركت‌هاى انفورماتيك، برگزارى نمايشگاه دولت الكترونيك، بسيار مشكل و بعيد خواهد بود.

نمايشگاه دولت الكترونيك بخشى از نمايشگاه‌هاى الكامپ است كه 10دوره آن تاكنون با متولى گرى انجمن شركت‌هاى انفورماتيك برگزار شده و در برگزارى يازدهمين دوره آن اختلافاتى پيش آمده است.

مهندس با اظهار تاسف از مشكلات به وجود آمده در زمينه برگزارى يادهمين دوره نمايشگاه الكامپ گفت: تمام تلاش ما بر اين است كه به اختلاف به وجود آمده به شكلى سر و سامان دهيم تا امكان برگزارى نمايشگاهى با تعامل و حضور پر رنگ و دو طرفه بخش خصوصى و دولتى فراهم شود.

دهمين و آخرين نمايشگاه الكامپ بيست‌و‌سوم آبان ماه سال جارى در محل دائمى نمايشگاه‌هاى بين‌المللى آغاز به كار كرد و سى‌ام آبان ماه به كار خود پايان داد.

حدود سه ماه پس از برگزارى اين نمايشگاه، رييس هيات مديره انجمن شركت‌هاى انفورماتيك خبر از عدم برگزارى نمايشگاه يازدهم از سوى اين انجمن داد، و چند روز پس از آن اعلام كرد، شركت‌هاى نرم افزارى تابع تصميم اتخاذ شده از سوى اين انجمن در نشست با وزير بازرگانى براى حضور يا عدم حضور در نمايشگاه الكامپ يازدهم خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا