تکنولوژی

سبیت ۲۰۰۵ : علم و صنعت مذاکره با 4 کشور اروپايى را آغاز کرد

ايمان بيک – شرکت علم و صنعت در جريان نمايشگاه سبيت 2005 مذاکره جدى با شرکت هايى از آلمان، هلند، پرتغال و يونان را براى اعطاى نمايندگى فروش محصولات خود آغاز کرد.

شاهين حجازى مدير عامل شرکت علم و صنعت با بيان اين مطلب گفت : پس از پايان نمايشگاه، دستگاه هاى نمونه را در اختيار کانديداهاى نمايندگى قرار مى دهيم تا پس از طى مراحل آزمون وارد مرحله عقد قرارداد شويم.

شرکت علم و صنعت ، توليد کننده دستگاه هاى حضور و غياب ، کنترل تردد و گشت و نگهبانى است که توان خود را در توليد اين دستگاه ها در نمايشگاه سبيت امسال نيز به نمايش گذاشته است .

اين شرکت همچنين نرم افزارهاى مرتبط با دستگاه هاى خود را به چهارزبان فارسى، افغانى، انگليسى و عربى تهيه مى کند.

حجازى با بيان اين که نمى توان صرفا به مذاکرات صورت گرفته در طول نمايشگاه بسنده کرد گفت:اين مذاکرات تنها با پيگيرى هاى بعدى نتيجه مى دهد .

وى که تجربه دو دوره حضور در جيتکس دوبى را نيز دارد گفت: حضور در دو دوره جيتکس موجب شد که شرکت هاى خارجى به ما اعتماد کنند که نتيجه مذاکرات و پيگيرى هاى انجام شده ايجاد نمايندگى در چند کشور مختلف بود.

شرکت علم و صنعت در کشورهاى امارات ، سوريه ، يمن ، افغانستان و سنگل نماينده انحصارى و در کشورهاى بحرين، قطر ولبنان نماينده دارد.

مديرعامل شرکت علم و صنعت ، نقطه قوت محصولات اين شرکت در رقابت با محصولات مشابه خارجى را علاوه بر کيفيت و ظاهر حرفه اى قيمت تمام شده آن عنوان کرد.

وى همچنين گفت: تلاش مى کنيم با جلب اعتماد و اطمينان شرکت هاى خارجى تمايل آنها را به فروش محصول شرکت ها با نام خارجى جلب کنيم .

وى در پايان با بيان اهميت تحقيق و توسعه در شرکت هاى نرم افزارى و سخت افزارى و دريافت نشان استاندارد CE را در صادرات بسيار مهم ارزيابى کرد و از موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتى ايران خواست در اين زمينه با بخش خصوصى و صادرکنندگن محصول همکارى بيشترى کنند.

نوشته های مشابه

‫60 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا