تکنولوژی

موافقت وزارت آی سی تی با ایجاد اتحادیه صنفی شبکه های اینترنتی

آی تی ایران – وزارت آی سی تی موافقت خود را در خصوص ایجاد اتحادیه توسط انجمن صنفی کارفرمایان اینترنتی اعلام کرد.

رضا پارسا دبیر انجمن صنفی کارفرمایان اینترنتی ضمن بیان این مطلب گفت: در حال حاضر پیگیری های انجام شده مشخص کرده که وزیر آی سی تی موافقت خود را در خصوص ایجاد اتحادیه توسط انجمن صنفی آی اس پی ها اعلام کرده است.

به گفته وی اعلام رسمی این موضوع از سوی مسئولان وزارت آی سی تی انجام خواهد گرفت و آنها در جریان جزئیات این موضوع قرار دارند.

در همین حال یک مقام آگاه در وزارت آی سی تی در وزارت آی سی تی نیز در خصوص موافقت وزیر آی سی تی با ایجاد اتحادیه توسط انجمن صنفی کارفرمایان اینترنتی اظهار داشت: موافقت وزیر آی سی تی در خصوص اتحادیه شبکه های اینترنتی به طور رسمی و کتبی اعلام نشده ولی مقدمات اولیه این کار انجام شده است.

وی افزود: مکاتبات ،‌بررسی موضوع ایجاد اتحادیه ، دریافت نظرات کارشناسی و دریافت برخی موافقت ها از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

به گفته این مقام آگاه پیگیری های لازم برای این موضوع انجام شده و با دکتر صدری رییس مرکز تحقیقات مخابرات نیز در این زمینه مذاکراتی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد :‌با توجه به اینکه موافقت وزیر آی سی ی رسما و کتبا اعلام نشده اما هیچ گونه مخالفتی نیز با موضوع تشکیل این اتحادیه به عمل نیامده و به نظر نمی رسد که مشکل خاصی در این زمینه وجود داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا