تکنولوژی

اتحادي صنف سيم‌‏كارت فروشان از وزارت‌‏كار شكايت كرد

ایلنا – بروز برخى مشكلات در اتحاديه انجمن سيم‌‏كارت فروشان و ارايه گزارش‌‏هاى غلط از عملكرد اين اتحاديه و تعداد كاركنان آن باعث طرح شكايتى از مسوولين آن شده است.

محمدحسين حيدرى كارشناس سيم‌‏كارت و امور مخابراتى در گفت و گو با خبرنگار ايلنا, ضمن اشاره به اعلام شكايت صنف اتحاديه فروش سيم‌‏كارت, از وزارت كار و برخى از مسوولين گفت: درحال حاضر بنده نه به عنوان يك رييس بلكه به عنوان كارشناس سيم‌‏كارت و امور مخابراتى صحبت مى‌‏‏كنم تا تكليف شكايت ما و پرونده‌ ما روشن شود، آن گاه به عنوان يك مقام با كسانى كه باعث اين مشكلات شدند برخورد خواهم كرد.

وى تصريح كرد: مشكل ما بحث پيچيده سياسى, اجتماعى و اقتصادى نيست، بلكه بحث احجاف در حق كاركنان صنف است، در واقع برخى تعداد اعضاى اين صنف را 61 نفر عنوان كرده‌‏اند؛ در حالى كه تعداد ما 107 نفر و حتى بيشتر است.

وى با اشاره به ارسال مدارك به يكى از رسانه‌‏ها گفت: من حتى مدارك و مستندات خود را نزد يكى از رسانه‌‏ها ارسال كردم؛ ولى اين رسانه با وجودى كه بايد نقش بى‌‏طرف را در اين زمينه ايفا كند مدارك را معكوس انتشار داده است كه قرار است حتى از اين رسانه هم شكايتى عنوان شود.

حيدرى خاطرنشان كرد: چيزى كه در اينجا مهم به نظر م‌‏رسد اين است كه مشكلات انجمن صنفى به هزاره سوم و قرن حاضر تعلق دارد و به 250 سال پيش مربوط نيست، در موقعيتى كه همه اعضاى صنف زنده هستند اعضا را نصف كردند و در يك مجمع غيرقانونى با دسيسه و تبانى، انجمن‌‏ما را متلاشى و دو جهته كردند.

وى در ادامه تمام ادعاهاى خود را براساس مدارك دانست و افزود: درحال حاضر پرونده‌‏اى با شماره 1439 در محاكم عمومى تهران مطرح است و هنگامى كه نظر رياست دادگاه مشخص شود من با كسانى كه عملاً تخلف و واقعيت را منحرف كردند برخورد خواهم كرد.

وى تاكيد كرد: بعد از مشخص شدن نظر رياست دادگاه عليه تك‌‏تك آنها به عنوان يك شاكى خصوصى هم اعلام جر كيفرى كرده و مطالبه ضرر و زيان خواهم كرد.

كارشناس سيم‌‏كارت تصريح كرد: انجمن حاضر براساس وجوهى كه به حساب ريخته شده اسامى, تلفن‌‏ها و آدرس‌‏ها را مشخص نموده است.

وى افزود: گزارش خلافى به دستخط مدعى فعلى رياست هيات مديره اتحاديه سيم كارت فروشان داده شده كه من تمام اين مدارك را جمع كرده‌‏ام تا حكم قضايى را بگيرم، آن گاه با اجازه از محضر دادگاه تمام مدارك را منتشر مى‌‏كنم تا همه متوجه شوند كه چه كسى در اين قضايا دست داشته است.

وى در ادامه عوامل دخيل در اين ماجرا را واضح دانست و افزود: در محفل قانونى ماده 130 قانون كار، عوامل دخيل در مهاجرت انجمن صنفى املاً تعريف شده است و طبق مكاتبات تاييد شده، سه الى چهار عنصر دخيل در اين قضيه به زودى مشخص مى‌‏شوند.

حيدرى در پايان خاطرنشان كرد: به هر حال من مداركى ارايه خواهم كرد تا كسانى كه ادعا داشته‌‏اند شرمنده عملكرد خود شوند و بر عليه‌‏شان هم اقدام كيفرى خواهم كرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا