تکنولوژی

همايش بزرگداشت پدرعلوم ارتباطات ایران برگزار می شود

آی تی ایران – همايش علمى بزرگداشت دکتر کاظم معتمدنژاد (پدر علوم ارتباطات ايران)برگزار می شود.

دانشگاه علامه طباطبايى در آستانه راه‌اندازى نخستين دانشکده علوم ارتباطات در جمهورى اسلامى ايران در نظر دارد همايش علمى بزرگداشت استاد فرهيخته خود، دکتر کاظم معتمدنژاد، پدر علوم ارتباطات ايران را به پاس چهار دهه حضور پربرکت در اين عرصه در روز دوشنبه هفتم دى ماه سال جارى در دانشکده علوم ارتباطات اين دانشگاه برگزار نمايد. در اين همايش ضمن تجليل از مقام و خدمات علمى دکتر کاظم معتمدنژاد مقالات و سخنرانى‌هاى کوتاهى نيز ارائه خواهد شد.

ستاد برگزارى همايش بر آن است تا مجموعه مقالات همايش را نيز به فاصله کوتاهى پس از برگزارى نشست دى ماه منتشر نمايد. به همين سبب از عموم علاقه‌مندان دعوت مى‌شود تا با رعايت نکات و موارد ذيل، چگونگى حضور و مشارکت خود را در همايش با شماره تلفن 2223006 يا از طريق فاکس 2227075 و يا به وسيله پست الکترونيک info@iranwsis.org
به دبيرخانه ستاد برگزارى مراسم اعلام نمايند.

مقالات همايش که در کتابى به همين مناسبت انتشار خواهد يافت در دو محور قابل ارائه اند:

الف: محور علمى
شامل مقالات و سخنرانى‌هايى که به تبيين، بسط يا نقد ديدگاه‌هاى علمى دکتر معتمدنژاد به ويژه در حوزه‌هايى چون مطالعات انتقادى در ارتباطات، ارتباطات و توسعه، ايران و جامعه اطلاعاتى، جايگاه ارتباطات در برنامه‌هاى توسعه ملى، استقلال حرفه‌اى و امنيت شغلى روزنامه‌نگاران، نظام جامع حقوقى مطبوعات و ساير رسانه‌ها، ح دسترسى آزاد و همگانى به اطلاعات، آزادى مطبوعات، حقوق مطبوعات و … مى‌پردازند.

ب: يادنامه
شامل مقالات، مطالب و سخنرانى‌هايى که به تبيين ويژگى‌هاى فردى و شخصيتى، منش و سلوک علمى، مشاهدات و خاطرات، درس‌هاى اخلاقى استاد و طرح ديدگاه‌ها پيرامون تأثيرگذارى چهار دهه حضور پرثمر دکتر کاظم معتمدنژاد در عرصه‌هاى آموزش و پژوهش روزنامه‌نگارى، روابط عمومى و علوم ارتباطات ايران مى‌پردازند.

ستاد برگزارى همايش بدينوسيله از عموم صاحب نظران داخلى و خارجى، نهادها و سازمان‌هاى علاقه‌مند دعوت مى‌کند تا

1 – در صورت تمايل نحوه مشارکت خود را در برنامه‌هاى بزرگداشت، حداکثر تا دهم آذرماه به دبيرخانه ستاد اعلام و ثبت نام نمايند.

2 – مقالات و نوشته‌هاى خود را حداکثر تا پانزدهم آذر ماه به نشانى دبيرخانه همايش (تهران، خيابان دکتر شريعتى، سه راه ضرابخانه، خيابان شهيد داود گل‌نبى (کتابى سابق) دانشکده علوم اجتماعى دانشگاه علامه طباطبايى، دفتر رياست دانشکده) ارسال نمايند.

بديهى است نوشته‌هايى که امکان ارائه در فرصت کوتاه همايش را نيابند پس از ارزيابى هيأت داوران در کتاب مجموعه مقالات همايش منتشر خواهد شد. ضمنا تلفن‌ 2223006 در ساعات ادارى آماده دريافت نظرات و پيشنهادها هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا