تکنولوژی

۴ متهم ديگر در رابطه با پرونده گلدكوئيست بازداشت شدند

فارس – مسوول پيگيرى پرونده گلدكوئيست گفت: 4 نفر از سرشاخه‌ها و عوامل اصلى اين شبكه در ايران بازداشت شده‌اند و تحقيقات در رابطه با شناسايى عوامل ديگر ادامه دارد.

محمد شادابى در گفت‌وگو با فارس در خصوص چگونگى رسيدگى به اين پرونده گفت: درخصوص اقامه دعوا برعليه عوامل اصلى اين شبكه كه در خارج از كشور مستقر مى باشند از طريق پليس بين الملل اقدام شده است .

وى افزود: اداره كل مبارزه با جرايم رايانه‌اى اداره آگاهى به طور متمركز درحال رسيدگى به اين پرونده است كه در اين راستا نيز بازپرس اين پروده رايزنى‌هايى را صورت داده است تا از طريق پليس بين الملل عليه عوامل اصلى اين باند اقامه دعوا شود .

مسوول پيگيرى پرونده گلدكوئيست افزود: از نظر مقامات قضايى افرادى كه تا قبل از تشكيل پرونده گلدكوئيست اقدام به جمع آورى

زير مجموعه مى‌كردند فاقد مسووليت مى‌باشند ولى از زمانى كه در زمينه كلاهبردارى‌هاى اين شركت اطلاع رسانى شده است چنانچه شخصى حتى يك نفر را تشويق به خريد محصول از گلدكوئيست كرده باشد از نظر قاضى به عنوان كلاهبردار تحت تعقيب قرار خواهد گرفت.

وى از مردم خواست چنانچه فردى با مراجعه به آنها قصد تبليغ و معرفى شركت گلدكوئيست و تشويق به خري از اين شركت را داشت فورا مراتب را به دادسراى عمومى انقلاب تهران اعلام و يا از طريق پليس 110 گزارش نمايند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا