تکنولوژی

اعتراض ، کافى نيست

نام نویسنده: بابک نيک فال

بخش مقاله آى تى ايران – خبر مربوط به مسدود شدن دامينهاى ايرانى و مخصوصا جواب گستاخانه سايت Register Fly، بسيارى از ايرانيان فعال در بخش IT را خشمگين ساخت، بسيار شرم آور است که سايتى در کشورى که ادعاى تمدن آن تا به عرش ميرود و حتى بيشتر درآمد آن سايت از قبل فعاليت کشورهاى جهان سوم مى باشد، چنين اعمالى انجام داده و حتى به اعتراضات، آن هم در دهکدة جهانى، به اين گستاخى پاسخ دهد.
ولى در جواب به چنين شرکتها و سايتهايى ، اعتراض کافى نيست.
چاره کار بسيار آسان است،.
بگذاريد نتيجه عمل اينگونه سايتها خود آنها را بى اعتبار نمايد و عبارت از ماست که بر ماست در مورد آنها مصداق پيدا کند.
از طريق موتورهاى جستجو مى توان در کوتاه مدت اينگونه سايتها را متضرر ساخته و حتى اسباب معذرت خواهى آنها را فراهم آورد.
کافى است مديران محترم سايتهاى ايرانى و حتى کسانى که در اينترنت داراى صفحه خانگى ميباشند در يک صفحه حتى در چند سطر به افشاگرى در مورد سايت مذکور پرداخته، و آن صفحه را در اينترنت قرار دهند، بطوريکه هر کس آن متن را بخواند نسبت به سايت مذکور بى اعتماد گردد. توجه به اين نکته ضرورى است که در بخش Meta و همچنين در بخش Title از کلمات کليدى که با سايت مزبور ارتباط دارد من جمله نام سايت و نوع کار سايت استفاده شود. در اين جهت ميتوان از کلمات کليدى که خود سايت در صفحه html خود استفاده مينمايد استفاده نمود. سعى کنيد که کلمات کليدى را در جند نوبت حدود 10 يا 20 بار تکرار نماييد.
بقية کار را به موتورهاى جستجو بسپاريد، بعد از 2 روز هر گاه که کسى براى يافتن سايت مزبور کلمات کليدى خاصى را وارد کند، موتور جستجو بهمراه يافتن آن صفحه، صفحة شما را هم در زمينة افشاگرى و کلاهبردارى آن سايت خواهد يافت. و تاثير بسيار زيادى در پايين آمدن مشتريان آن سايت گستاخ و سايتهاى نظير خواهد داشت.
پس تمام کسانى که نامة اعتراض را امضا کرده ايد، بهترين و ساده ترين راه براى ادب کردن سايت مزبور همين است که ذکر شد. کافى است از همين حالا شروع نماييد و اين روش را در مورد مشکلات مشابه تکرار کنيد.
فقط کافى است کمى متحد باشيد.

www.geocities.com/nikfal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا