تکنولوژی

نامه اى به شوراى IT استان اصفهان، کارنامة خود را ارائه کنيد

رئيس شوراى IT و طرح تکفاى استان اصفهان
جناب آقاى موحدى نيا
دانشمند محترم

بخش مقاله آى تى ايران – نمايشگاه اطلاع رسانى گذشته در شهر اصفهان خاطرتان هست؟ جناب آقاى جهانگرد بود و آقاى نادى پور مدير عامل مخابرات استان اصفهان و جنابعالى يه همراه استاندار محترم استان اصفهان.
من را يادتان هست که جلو آمده و بعنوان کارشناس ديتا از سياست ديتاى کشور و همچنين وضع اسفناک ديتا در استان اصفهان انتقاد نمودم؟
نامه هاى انتقادى و پيشنهادى اينجانب و افرادى نظير من به جناب آقاى جهانگرد و انتقاد از سيستم مخابراتى و ديتاى کشور و مخصوصا استان اصفهان که در سايت IT IRAN در لينک زير به چاپ رسيد و همه مطالعه فرموديد چطور؟ يادتان هست؟
http://www.itiran.com/artic/show_user_archive.asp?des=8202&id=31
http://www.itiran.com/artic/show_user_archive.asp?des=8210&id=20
همچنين نامة زيرکه به جنابعالى به عنوان مدير طرح تکفاى استان اصفهان در استاندارى اصفهان فرستادم و اصل آن در سايت IT IRAN در لينک زير به چاپ رسيد چطور؟
http://www.itiran.com/artic/show_user_archive.asp?des=8207&id=8
عکس العمل شما و همکاران ارجمندتان به چه صورت بود؟
چرا شما آقايان در پذيرش انتقاد اينقدر سخت هستيد؟
چرا بايد حتما منتظر اين باشيم که يکى از مسئولين بخشها حساس يک مملکت عوض اينکه انتقاد پذير و يا اصلاح پذير بوده و هر لحظه از تجربة ديگران در جهت بهبود کار استفاده نمايد همچنان بدون توجه به نظر ديگران افکار غلط خود را پياده نموده و در آنها ابرام ورزد؟ آيا کشور ما آنقدر در بخش فن آورى اطلاعات نسبت به کشورهاى ديگر پيشرفته مى باشد ؟ يا بودجه مملکت ما آنقدر زياد است که درصورتيکه مقدارى از آن بر اثر سياستهاى غلط برخى مسئولين نالايق و کم سواد ديتاى مملکت به هدر رفت دوباره مى توان بودجه اى جديد و حتى بيشتر گرفت و راه را از نو شروع کرد.
چرا مسئولين ديتاى ما عوض اينکه دل و گوش خود را به افراد آگاه و دلسوز بسپارند، به فکر گردآوردن يک سرى افراد بى لياقت و بادمجان دور قاب چين و متملق به دور خور هستند؟
اين قدمهايى که مسئولين مملکت و مخصوصا شما آقايان در راه ديتاى استان برداشته ايد به ترکستان است.
نمونة بارز عدم کارايى مسئولين فعلى مملکت ابتدا در استعفاى جناب آقاى مهندس جهانگرد ظاهر شد. و سپس در استان با عملکرد بد مدير عامل مخابرات استان، در سرکوب کردن افراد دلسوز ديتاى استان اصفهان.
و حال مى بينيم خياط در کوزه افتاد اکنون حرفهايى است که در زمينة عملکردهاى مشکوک مدير عامل مخابرات استان اصفهان زده مى شود. متاسفانه اين سياست مديران بى لياقت مى باشد که حتى در تشخيص دوست از دشمن خود در دادن پستهاى حساس دچار اشتباه مى شوند و افراد چاپلوس و متملق را که فقط جهت پيشبرد اهداف سودجويانة خويش خود را به اينگونه مديران نزديک مى کنند ، در پستهاى حساس به عنوان مشاورين و معاونين خود مى گمارند و اين مى شود که در حال حاضر همين افراد متملق با به دردسر انداختن مدير عامل مخابرات استان، نظر مى دهند که سياستهاى غلط ايشان، سرعت ديتاى استان اصفهان را پنج سال به عقب برگردانده است.
و اکنون بعد از جناب جهانگرد و نيز مدير عامل مخابرات استان اصفهان نظرها به سمت شماست… شما که بودجة بزرگى بعنوان طرح تکفا داشته ايد و داريد، وقت آن است که کارنامة خود را ارائه دهيد. با آ شرکتى که بعنوان شرکت نعاونى تکفا ثبت کرده ايد و اين بودجه را از شرکتهاى مستعد و با معلومات منتهى با رابطة کمتر دريغ نموده ايد چه کرده ايد.
عملکرد خود را ارائه دهيد.
با بودجه اى که علاوه بر من متعلق به همة ساکنين استان اصفهان مى باشد چه کرده ايد؟
آيا اينبار هم مانند سابق که بطور شفاهى به اينجانب ميفرماييد که به شما مربوط نيست.
ديگر سخنرانيهاى قشنگ و حيف و ميل کردن بودجه ها بس است، بايد در بخش مخابرات و صنعت ديتاى مملکت و مسئولين موجود تجديد نظر کلى نمود. وقت کم است و از اين به بعد از نطر بودجه نيز دچار مضيق خواهيم بود.
پس عجله بايد کرد.

بابک نيک فا
http://www.geocities.com/nikfal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا