تکنولوژی

جوايز برندگان مسابقه وبلاگ نويسى تا سه ماه ديگر اهدا مى‌شود

دنياى اقتصاد – با توجه به راه‌اندازى سرويس ADSL شركت تراشه سبز حداكثر ظرف سه ماه آينده، جوايز برندگان دومين مسابقه پرترين وبلاگ‌هاى فارسى تا 3 ماه آينده ارائه مى‌شود.
مهندس داورى، مديرعامل شركت تراشه سبز در گفت وگويى با خبرنگار دنياى اقتصاد، با اشاره به مطلب ياد شده، اظهار داشت: با توجه به دريافت موافقت‌نامه اصولى از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات از سوى شركت، اكنون در حال آماده كردن ساز و كار آن از جمله نصب تجهيزات در مراكز مخابرات و ارتباطات ميان مراكز هستيم كه راه‌اندازى سرويس ADSL حداكثر تا 3 ماه ديگر به طول مى‌انجامد.
وى افزود: طبق تعهدى كه شده با ارائه اين سرويس برندگان مسابقه وبلاگ نويسى به نوعى از جمله اولين مشتركين اين سرويس خواهند بود.
مهندس داورى خاطر نشان كرد: مشتركان سرويس اينترنت پر سرعت با در اختيار داشتن اين سرويس مى‌توانند از مگابايت پهناى باند استفاده كنند به نحوى كه علاوه بر استفاده از اينترنت، از خط تلفن مورد استفاده قرار گرفته نيز به صورت همزمان مى‌توانند استفاده كنند. در عين حال كه هيچ هزينه‌اى بر روى خط تلفن آنها ايجاد نمى‌شود.
مديرعامل شركت تراشه سبز در بخشى از مطالب خود يادآور شد: اين شركت جزو 13 ISP مطرح در تهران است كه در زمينه ارائه پهناى باند عاليت خوبى در پيش گرفته است. به نحوى كه اخيرا سرويس جديدى به نام سرويس ادارى از سوى شركت ارائه مى‌شود.
وى در توضيح بيشتر اين سرويس گفت: سرويس ادارى بر روى خطوط Leased Line و يا Wireless ارائه مى‌شود و كاربرد آن براى مشتركينى است كه ميزان استفاده آنها در ساعات ادارى و حدود ساعت 8 صبح لغايت 8 شب است. اين مشتركين با در اختيار داشتن اين سرويس، هزينه خود را در پهناى باند تا يك سوم كاهش مى‌دهند.
وى افزود: براى مثال اگر اكنون براى پهناى باند 1 مگابايت مبلغى معادل 3 ميليون تومان در ماه دريافت مى شود، اين سرويس با مبلغى معادل يك ميليون به مشتركان ارائه مى شود.
وى در پايان در خوص چگونگى ارائه اين خدمات گفت: با توجه به افزايش پهناى باند شركت و همچنين كاهش قيمت در برابر دريافت پهناى باند اين سرويس در اختيار مشتركان قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا