تکنولوژی

تبليغات در انتخابات مجلس هشتم چگونه است ؟

نام نویسنده: فرهاد نورائى

بخش مقاله آى تى ايران – تبليغات در صحنه هاى تجارى واقتصادى وآموزشى و فرهنگى وحتى انتخاباتى نقش تعيين کننده اى دارد وبا گسترش فناورى استفاده از شيوه هاى نو به تبليغات تعميق ميدهد وضريب نفوذ انتشار آنرا بيشتر مى نمايد.
خيلى از ايده هاى نوين در مخيله گذشتگان ما نمى آمد در حالى که براى ما امرى عادى گشته است .واز طرفى تخيلات گذشتگان زمينه ساز ايده هاى واقعى امروز بوده است .
تخيلات ژول ورن در سفر به ماه و سفر به اعماق درياها را به شکل واقعى در دنياى امروز شاهد هستيم و ايده دنياى مجازى در زندگى آينده در آينده اى نه چندان دور در اکثر فعاليتهاى بشرى شکل واقعى به خود خواهد گرفت .
با توجه به رشد روز افزون صنعت ICT در جهان و اينکه اکثر کشورهاى جهان خيز بلندى در اين زمينه برداشته اندو رشد فزاينده فناورى اطلاعات وارتباطات در ايران ميتوان متصور شد که در انتخابات مجلس هشتم شاهد برگزارى ستادهاى انتخاباتى مجازى بوده ومردم در خانه يا در محل کار ( خانه ؟) بتوانند به ستاد انتخاباتى مجازى نامزد هاى مجلس شوراى اسلامى مراجعه و از ديدگاهها وطرحها و توانمنديهاى آنها اطلاع کافى بدست آورند.
حال به نظر شما در انتخابات مجلس هفتم چه کسى در ايران اسلامى اولين ستاد انتخاباتى مجازى را خواهد زد و شانس برنده شدن خود رادر عرصه تبليغات نوين به 100 در صد خواهد رساند؟

*رئيس گروه آموزش الکترونيکى شوراى راهبرى ICT استان گلستان

[email protected]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا