تکنولوژی

برگزارى همايش اتوماسيون ادارى در استان گيلان

بخش خبر آى تى ايران – گروه شركت‌هاى همكاران سيستم، روز بيست و پنجم آذر ماه، همايشى را با عنوان «اتوماسيون ادارى، ابزار ايجاد تحول در سازمان‌هاى بزرگ» در مجتمع فرهنگى خاتم الانبيا در رشت برگزار كرد.
اين همايش كه هشتمين همايش از سرى همايش‌هاى اتوماسيون ادارى همكاران سيستم بود، با استقبال چشم‌گيرى از سوى مديران روبرو شد و با حضور حدود دويست نفر از مديران و كارشناسان استان گيلان برگزار گرديد.
در اين همايش نيز همچون همايش‌هاى قبلى، ابتدا محمود نظارى مدير عامل اين گروه به توصيف نقش فناورى اطلاعات در صنايع و سازمان‌ها پرداخت و ضمن اشاره به ضرورت استفاده از IT براى افزايش كيفيت خدمات صنايع و سازمان‌ها، به نقش مديران ارشد در گسترش استفاده از IT و حمايت از موسسات فعال در اين صنعت تاكيد كرد. در ادامه آقاى عبدالرضا احسانى، مدير محصول همكاران سيستم با اشاره به مراحل استفاده و جذب تكنولوژى در سازمان‌ها، به بيان ضرورت‌ها، نيازها و دستاوردهاى استفاده از نرم افزار و به طور مشخص، اتوماسيون ادارى پرداخت و با توجه به دشوارى‌هاى پيش روى مديران سازمان‌ها، استفاده از فناورى اطلاعات در سازمان‌ها را اجتناب ناپذير خواند. در بخش ديگرى از اين همايش نيز سد احمد نخجوانى، مدير توسعه و تحقيقات بازار همكاران سيستم، موارد كاربردى استفاده از اتوماسيون ادارى در سازمان‌ها را مورد بحث قرار داد و نمونه‌هايى عينى از آن را به نمايش گذاشت. پس از آن، على مستوفى، از كارشناسان و تحليل گران ارشد همكاران سيستم، به ارايه‌ى سيستم اتوماسيون ادارى تحت وب پرداخت و ويژگى‌ها و امكانات اين سيستم را توضيح داد.
در پايان اين همايش نيز همچون همايش‌هاى ديگر همكاران سيستم، نشست پرسش و پاسخى برگزار شد كه در آن به پرسش‌هاى حاضران در همايش پاسخ داده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا