تکنولوژی

همايش اتوماسيون ادارى، ابزار ايجاد تحول در سازمان‌هاى بزرگ برگزار ش

بخش خبر ITiran – گروه شركت‌هاى همكاران سيستم در پى برگزارى همايش اتوماسيون ادارى در استان‌هاى مختلف، همايشى را با عنوان ابزار ايجاد تحول در سازمان‌هاى بزرگ در روز هجدهم آذر ماه در هتل هماى شيراز برگزار كرد.
اين همايش با استقبال چشمگيرى از سوى مديران استان فارس روبرو شد و با حضور بيش از سيصد نفر از مديران و كارشناسان اين استان برگزار گرديد.
نقش فناورى اطلاعات در صنايع و سازمان‌ها، عنوان مطالبى بود كه محمود نظارى، مدير عامل اين گروه در اين همايش ارايه كرد. ايشان طى سخنان خود، به ضرورت استفاده از IT براى افزايش كيفيت خدمات صنايع و سازمان‌ها و نقش مديران ارشد در گسترش استفاده از IT و حمايت از موسسات فعال در اين صنعت تاكيد كرد. در ادامه آقاى عبدالرضا احسانى، مدير محصول همكاران سيستم با اشاره به مراحل استفاده و جذب تكنولوژى در سازمان‌ها، به بيان ضرورت‌ها، نيازها و دستاوردهاى استفاده از نرم افزار و به طور مشخص، اتوماسيون ادارى پرداخت و با توجه به دشوارى‌هاى پيش روى مديران سازمان‌ها، استفاده از فناورى اطلاعات در سازمان‌ها را اجتناب ناپذير خواند.
در بخش ديگرى از اين همايش، سيد احمد نخجوانى، مدير توسعه و تحقيقات بازار همكاران سيستم، موارد كاربردى استفاده از اتوماسيون ادارى در سازمان‌ها را مورد بحث قرار داد و نونه‌هايى عينى از آن را به نمايش گذاشت. پس از آن، على مستوفى، از كارشناسان و تحليل گران ارشد همكاران سيستم، به ارايه‌ى سيستم اتوماسيون ادارى تحت وب پرداخت و ويژگى‌ها و امكانات اين سيستم را توضيح داد.
در پايان نيز، نشست پرسش و پاسخى با حضور معاون استاندار و نماينده ICT استان فارس و دو تن از مديران استفاده كننده از سيستم اتوماسيون ادارى برگزار شد. در اين نشست، پرسش‌هاى مختلفى درباره چگونگى استفاده از فناورى اطلاعات در سازمان‌ها، كاركردهاى اتوماسيون ادارى و نتايج حاصل از پياده سازى آن مطرح شد. گفتنى آن كه در اين نشست، مديران استفاده‌كننده از سيستم اتوماسيون دارى در منطقه، به پرسش‌هاى شركت‌كنندگان پاسخ مى‌گفتند.
قرار است گروه شركت‌هاى همكاران سيستم، طى ماه‌هاى آينده همايش‌هايى از اين دست را در استان هاى گيلان، يزد وخوزستان برگزار كند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا