تکنولوژی

استقبال از تروجان ايرانى

بخش خبر ITiran – برنامه کنترل سيستم (تروجان) نوجوان 18 ساله ايرانى مورد استقبال سايتهاى معتبر بين الللى قرار گرفت.
اين برنامه که Tranzhva نام دارد تا کنون قريب به 4000 نفر آن را دانلود کرده اند و سايتهاى متعددى از کشورهاى آمريکا، آلمان، انگلستان، اسپانيا، ژاپن، چين، کشورهاى عربى و … آن را به عنوان يک تروجان “ساخت ايران” به مخاطبان خود معرفى کرده اند که سايتهاى Astalavista و MegaSecurity و RootKit.com و HackBase.com و… از معتبرترين سايتها در اين زمينه هستند.
اين سايتها از Tranzhva به عنوان برنامه اى قوى، کارآمد و در حد SubSeven نام برده اند. و يکى از سايتهاى عرب زبان در چند صفحه به زبان عربى، روش استفاده از Tranzhva را با تصوير توضيح داده است.
محمد آزادى نويسنده ى Tranzhva که با نام اينترنتى SMA در اين سايتها معرفى شده است در اين باره گفت: استقبال آمريکايى ها، ژاپنى ها و چينى ها از اين برنامه براى من تعجب انگيز بود و پيشنهادهاى متعددى نيز در زمينه فروش اين برنامه و همکارى از سوى آنها به من رسيده است. وى افزود براى پاسخ دادن به ايميل ها، سوالات و کنجکاوى هاى استفاده کنندگان از اين برنامه، مجبور شدم سايتى را با عنوان www.partiasoft.com به زبان انگليسى راه اندازى کنم که روزانه به طور متوسط 200 بازديدکننده از سراسر جهان دارد اما متاسفانه از اين برنامه و سايت، در ايران استقبال چندانى به عمل نيامده و هيچ سايت ايرانى آن را معرفى نکرده است!
گفتنى است ک هفته پس از انتشار اين تروجان ايرانى، شرکت معتبر و معروف آمريکايى Norton (Symantec)، ضد آن را در Norton Antivirus قرار داده است. اما بلافاصله ورژن جديد و ناشناس آن از سوى اين برنامه نويس نوجوان ساخته و ارائه شد که هنوز ضد آن شناخته نشده است.
وى در مورد برنامه هاى در دست ساخت خود گفت: تروجان ديگرى را در حال نوشتن دارم که مى توان از آن با عنوان نسل جديد تروجان ها نام برد که احتمالا در دنيا به مراتب بيشتر از Tranzhva استقبال خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. عکس های پاور بانک شیائومی ردمی PB200LZM با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت
    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با گوشی پوکو M2 پرو شیائومی – Xiaomi Poco M2 Pro
    قیمت گوشی شیائومی 11 لایت 5G NE | Xiaomi 11 Lite 5G NE
    farsi-download.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا