تکنولوژی

برگزارى دوره آموزشى معمارى سازمانى مخصوص نمايندگان تفکا

بخش خبر ITIran – اولين دوره آموزشى معمارى سازمانى مخصوص نمايندگان ويژه تکفا روزهاى 9 و 10 آذرماه جارى در هتل المپميک تهران برگزار مى شود.
هدف از اين دوره آشنا ساختن نمايندگان ويژه فناورى اطلاعات و ارتباطات دستگاه هاى دولتى با مفاهيمى نظير روشهاى توسعه فناورى اطلاعات در سازمانهاى بزرگ ، وظايف و مهارتهاى مديران ارشد اطلاعاتى، اصول برنامه ريزى راهبردى فناورى اطلاعات ، برنامه ريزى معمارى سازمانى، برنامه ريزى مالى و کنترل سرمايه گذارى، معمارى سازمانى، معمارى اطلاعات ، چارچوبهاى معمارى اطلاعات و ابزارهاى معمارى است، بنحوى که بتوانند با استفاده از ساير منابع اطلاعاتى که در اين دوره دريافت مى‌كنند، در انجام وظايف خود موفق تر عمل نمايند.
برنامه تکفا به عنوان نخستين گام از حرکت به سوى دولت الکترونيکى، نيازمند ضوابط و روشهاى مدون و استانداردهائى است که بايد از طرف کليه نهادهاى دولتى رعايت شده و يپارچگى وتعامل پذيرى لازم در تمام سطوح وجنبه هاى فناورى اطلاعات و ارتباطات را فراهم نمايد. تجربه نشان داده است که عدم وجود چارچوبها و روشهاى مدون باعث ايجاد سيستم‌هاى غير قابل مقايسه و غير مرتبط با هم شده و هزينه هاى موازى زيادى را در پى خواهد داشت.
در طى دهه اخير متدولوژى ها و روشهاى مدرن برنامه ريزى و معمارى سيستم‌هاى اطلاعاتى ايجاد شده اند که بصورت کلى برنامه ريزى معمارى سازمانى خوانده مى شوند. دراين روشها براساس راهبردهاى ماموريتى، نيازمنديهاى ماموريتى ، مدلهاى کارکردى و رويکردهاى جهانى اقدام به تدوين معمارى داده ها، برنامه هاى کاربردى (سيستم‌هاى اطلاعاتى) و فناورى مورد نياز شده ودر نهايت با ارائه طرحهاى اجرائى و انتقالى وارد مرحله پياده سازى و راه‌اندازى مى شوند. خروجى برنامه ريزى معمارى سازمانى نقشه هايى از معمارى هدف است که به همراه طرحهاى اجرائى و انتقالى مستندات لازم را براى ورود به مراحل طراحى و پياده سازى فراهم مى سازند.
همچنين در راستاى کمک به اجراى پروژه هاى تدوين طرح جامع فناورى اطلاعات و ارتباطات سازمانها اقدام به ارائه اولين سرى از بسته‌هاى مديريتى فناورى اطلاعات تحت عنوان راهنماى برنامه ريزى معمارى سازمانى خواهد شد ، که در طى دوره در اختيار نمايندگان محترم تکفاى دستگاه هاى دولتى قرار خواهد گرفت.
اين دوره طى روزهاى 9و 10 آذر ماه 82 از صبح تا بعد از ظهرهمان روز و در هتل المپيک تهران و در هفت نشست تخصصى برگزار مى‌شود . هزينه شرکت در دوره براى نمايندگان ويژه در تهران 1،000،000 ريال (يک ميليون ريال) و براى نمايندگان ويژه تکفاى استانها 1،200،000 ريال ( يک ميليون و دويست هزار ريال ) خواهد بود. که شامل هزينه دوره و هزينه اقامت در هتل المپيک به مدت دوشب مى‌باشد.
نمايندگان ويژه تکفا که مايل به شرکت در اين دوره هستند هزينه ثبت نام را به شماره حساب 5/3124 بانک ملت شعبه ميدان فرهنگ- تهران در وجه شركت رويكرد عصر نو واريز نموده و تصوير فيش آنرا به همراه فرم تکميل شده ثبت نام تا تاريخ 22 آبان ماه 82 به آدرس EA-SEMINAR@ ROYAN-ENT.COMارسال و يا به شماره دورنگار 8060234-021 ارسال نمايند. به منظور کسب اطلاعات بيشتر درباره دوره با شماره‌هاى 8060234-021 و 8060561-021 تماس حاصل نمايند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا