تکنولوژی

گزارش مصور نمايشگاه جيتکس در سايت پرديس

بخش خبر ITiran – مجموعه کاملى از عکس هاى نمايشگاه جيتکس 2003 دوبى در سايت پرديس قرر گرفت.
اين مجموعه عکس ها به نوعى از مهم ترين غرفه هاى شرکت کننده در اين نمايشگاه و همچنين فضاى برگزارى آن گرفته و در سايت قرار داده شده و به نوعى يک گزارش مصور را تداعى مى سازد.
در بخش جيتکس سايت پرديس آمده است: بيست و سومين نمايشگاه تخصصى Gitex 2003 در مركز تجارت جهانى دوبى از 27 مهرماه الى 1 آبانماه برگزارشد.
حدود 775 شركت در بخش نمايشگاهى و 122 شركت در بخش فروشگاهى حضور داشتند.
حضور ايرانيان خصوصا متخصصان فناورى اطلاعات کشورمان در دوبى بسيار چشمگير بود.
کشورهاى ايران، اسپانيا و چين براى نخستين بار در بيست و سومين نمايشگاه جيتکس دوبى شرکت کرده بودند.
مرکز رسانه Media center دوبى نيز با قابليت هايى نظير استفاده از ايتنرنت پرسرعت ، فاکس و تلفن و امکانات پذيرايى و استراحت خبرنگاران براى نخستين بار سازماندهى شده بود.
کليه اطلاعات و تحرکات بازديدکنندگان نمايشگاه جيتکس 2003 دوبى از طريق ورودى هاى الکترونيکى ثبت وضبط مى شد. کليه بازديد کنندگان نمايشگاه جيتکس پس از پر کردن فرم هاى پرسش نامه، کارت ورود به نمايشگاه دريافت مى كردند. اين کارت ها دارى بارکد مخصوصى بودند که با استفاده از بارکد خوان کليه رفت و آمد و تحرک بازديد کنندگان را ثبت مى نمود. فرم هاى ثبت نام بازديد کنندگان جيتکس شامل مشخصات فردى و حرفه اى بود که راه اندازى ورودى هاى الکترونيکى جديد در نمايشگاه جيتکس موجب کاهش قابل ملاحظه صف هاى بلند شده بود. ثبت اطلاعات مذکور منجر به ايجاد يک بانک اطلاعاتى شد که مسئولان جيتکس با استفاده از آن اطلاعات اقدام به کنترل و مديريت نقاط ضعف و قوت اين نمايشگاه مى نمودند. اين اطلاعات همچنين در برگزارى سمينارها توسط شرکت هاى حاضر در نمايشگاه نيز بسيار مفيد بود چراکه شرکت ها مى توانستند پس از پايان هر سمينار مخاطبان و بازديد کنندگان خود را شناسايى کنند.
عکس هاى تهيه شده توسط سايت پرديس از نمايشگاه جيتکس امسال در آدرس http://www.pardise.net/gitex/page_01.asp قرار ارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا