تکنولوژی

سايت PersianITmagazine يکساله شد

بخش خبر ITIran – سايت PersianITmag که يکى از سايـت هاى فعال در زمينه محتواى کامپيوتر و اينترنت است به يکسالگى رسيد.
سعيد درويش پازوکى مدير اين سايت در يادداشتى در وبلاگ خود درباره راه اندازى اين سايـت مى نويسد: روزهاى ابتدايى نوامبر سال گذشته بود که اولين نسخه اين سايت با حدود چهار، پنج عنوان بر روى اينترنت ظاهر شد. البته آن زمان با نام Iranbrains.net و حدود پنج ماه بعد با جدى تر شدن عزم ادامه اين حرکت، به Persianitmag.net انتقال پيدا کرد و از آن روز تا همين لحظه سايت در حال تغييرات در راستاى بهبود کيفيت آن بوده است. وى اضافه مى کند: دسترسى سريع به اطلاعات، پويايى سايت، جمع آورى اطلاعات بازديدها و استفاده از اين اطلاعات، استفاده از ساز و کارهايى که زمان مورد نياز براى مديريت سايت و بروز رسانى آن را کاهش دهد و هدايت بازديدکنندگان به سايتهاى فعال ديگر از جمله مواردى است که در پيشبرد سايت در نظر گرفته شده است.
نگرانى اى که از ابتداى راه اندازى سايت داشته ام و اين روزها بيشتر به آن فکر ميکنم آينده آن در چند سال آينده است و فقط ميتوانم خوشبين باشم که اگر به چيزى عشق داشته باشيم فرصت انجام آن را هم پيدا خواهيم کرد. فکر نکنم آنقدر گرفتار شوم که حتى نيم ساعت وقت براى نوشتن يک يادداشت در وبلاگ و يا افزودن چند لينک در گوناگون از ديگران نداشته باشم. تجربه ارديبهشت تا تير ماه امسال که نتوانستم مدت دو ماه مطب جديدى به سايت اضافه کنم خيلى جالب بود… در اين مدت نه تنا هيچ افتى در تعداد بازديدها نداشتم بلکه از روزى 300 در ارديبهشت به روزى حدود 600 در ابتداى تيرماه رسيده بود و الان هم تقريباً به روزى هزار رسيده است. اين مساله نشون ميده که زياد هم نبايد نگران بود، جوان بودن اينترنت در ايران و رشد دسترسى عمومى به کامپيوتر که شتاب بيشترى گرفته است باعث ميشه تا بازديدهاى سايتهايى که در زمينه آموزش و اطلاع رسانى حوزه کامپيوتر فعاليت ميکنند نيز به طور تصاعدى افزايش پيدا کند.
آى تى ايران يکسالگى پرشين آى تى مگزين را به آقاى درويش پازوکى تبريک گفته و ادامه راه را به صورتى پوياتر براى وى آرزومند است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا