تکنولوژی

اديسون اينترنت از سان مايکروسيتمز استعفا کرد

بخش خبر ITiran – بيل جوى دانشمند افسانه اى و کسى که به دليل اختراع و نوآورى هاى مختلف در عرصه تکنولوژى اينترنت با توماس اديسون مقايسه مى شود، روز گذشته از شرکت سان ميکروسيستمز استعفا کرد.
به نوشته واشنگتن پست بيل جوى بنيانگذر سيلکون ولى سخت افزار و نرم افزار و براى مدت دو دهه سرپرست دانشمندان شرکت سان مايکروسيستمز بود، پستى که آرزوى هر محققى در زمينه تکنولوژى هاى کامپيوترى است.
پروفسور جوى که در آسپن اقامت داشتن به طور منظم به مرکز اصلى شرکت سان واقع در سانتا کلارا ايالت کاليفرنيا مى رفت و در دفتر خود به کار مى پرداخت.
او با وجودى که تنها چهل و هشت سال بيشتر سن ندارد اما به عنوان يکى از پدربزرگان اينترنت محسوب مى شود . در يک گفت و گوى تلفنى او خاطر نشان کرده است که از کار در سان لذت مى برد اما مى خواسته که مقدار بيشترى از وقتش را به دنبال کردن نوآورى هاى تکنولوژيک باشد و به طور شخصى و يا به همراه دوستانش به آينده تکنولوژى فکر کند.
جوى مى گويد: براى سالها روى بزرگترين پروژه ها کار کرده ام و حالا مى خواهم مدت زمانى روز چيزهاى ساده براى خودم کار کنم .
بنا بر گفته شرکت سان تنها خبر خروج بيل جوى از اين شرکت سرمايه گذاراران را سريعا به واکنش واداشت و آنها اعلام کردند که سرمايه گذارى خود را دراين شرکت سه درصد کاهش مى دهند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ترفندها و ایده های خلاقانه برای جایگزین گوگل ادسنس که نباید نادیده گرفت گفت:

    ترفند های نوین برای محتوای تخصصی (با نمونه های کاربردی)
    نکات طلایی درباره rich cards به همراه مثال های کاربردی
    ترفند های طلایی حذف پس زمینه عکس آنلاین – آموزش قدم به قدم

    آموزش جامع و کاربردی درباره دوره بازاریابی و اهمیت آن (آموزش قدم به قدم)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا