تکنولوژی

پاسخ روابط عمومى سايت فاتحان به يک مقاله

مطلب مرتبط:
يک نامه: بازاريابى شبکه اى با ظاهر مذهبى

خدمت مديريت محترم سايت خبرى فن آورى اطلاعات (ITIRAN)
سلام عليکم
با احترام پيرو درج خبرى اهانت آميز و کذب در بخش “ساير مقالات” مورخ 12/06/1382 پيرامون سايت اينترنتى WWW.FATEHAN.COM و با عنوان ( يک نامه: بازاريابى شبکه اى با ظاهر مذهبى ) از طرف يک نفر (جانباز شيميايى سابق مزدور فعلى آمريکا ( به زعم شما ) مواردى مهم و ضرورى به اطلاع آن سايت خبرى ارجمند و مفيد که تا کنون به حقيقت موجبات شفاف نمودن اذهان عمومى نسبت به فعاليتهاى گسترده IT در ايران نموده است و همچنين سعى در تقويت فعاليت سايتهاى مفيد داخلى و آشنا کردن عموم مردم و به خصوص علاقمندان به امور تجارت الکترونيکى در کشور نموده است ، رسانده ميشود. اميد است با درج اين جوابيه موجبات شفاف گرديدن اذهان عمومى و ساير خوانندگان آن سايت فراهم گردد.

با تشکر و احترام روابط عمومى شرکت فاتحان جوان گستر

1- چندى است گروهى کلاهبردار که تا قبل از اين از طريق تجارتهاى نامشروع و غير قانونى و ثبت شده در کشور عمل مى نموده اند (که در جاى خود و وقت مقتضى به معرفى و افشاى نام و مشخصات آنان خواهيم پرداخت) سعى در راه اندازى سايتى با هدف کلاهبردارى و اغفال هموطنان عزيز دارند ، اين گروه معلوم الحال به منظور پاک نمودن لکه هاى ننگى که در عملکرد و سوابق خويش از جمله مشارکت در همين شرکتهاى نام برده شده در ذيل اين مقاله اهانت آميز از قبيل GOLDQUEST و PRIMEBANK و وجود شاکيان متعدد در اين ميان سعى دارند با منحرف نمودن اذهان عمومى به شخصيت خويش اعتبارى مجدد ببخشند که به زودى و در وقت به ميان آمدن محک و تجربه ، حقيقت آشکار خواهد گرديد ، اميدواريم شخص نگارنده اين متن که در همِن تاريخ نيز اقدام به ارسال رو نوشت نامه خويش به يکى از صندوقهاى پست الکترونيکى سايت ” فاتحان” نموده است و بسى جاى تعجب است که همزمان اين مقاله بى نام در آن سايت خبرى بدون کسب اطلاع از صحت و سقم آن درج گرديده است ، از اين اتهام مبرّا باشد.

و امّا برادر (جانباز شيميايى) شما در فرازى از نامه سراپا اتهام و تحقير خويش اشاره به سوء استفاده ما از نام اسلام ، جنگ و شهيد و امام هشتم بدون ارائه دليل و مستندات کافى ، نموده ايد (خواهش مى کنم به اين عمل احمقانه رنگ اسلامى نزنيد. از شهيد و جنگ و امام هشتم مايه نگذاريد. بيشتر از اين آبروى دين و دين دارى را نبريد…..) ، اميدواريم اين عبارات از روى جهالت و نادانى نوشته شده باشد و گرنه بسى جرم و گناه سنگين است که آن را به خداوند متعال واگذار مى کنيم ولى بد نيست بدانيد ما(هيئت مديره شرکت فاتحان جوان گستر) که چندين سال است افتخار و لياقت خدمتگزارى در امور فرهنگى را داشته ايم با اين عبارات بيگانه نيستيم و حال نيز به زعم گفتار شما افتخار مى کنيم تا کنون توانسته ايم فروش و عرضه و ارسال هزاران محصول و خدمات فرهنگى را در حدود سه ماه با تمام مشکلات و سختيهاى اين راه داشته باشيم که از اين تعداد در حدود 6000 محصول ارزنده اسلامى از قبيل کلام الله مجيد ، نوارهاى کاست و سى دى مذهبى و نرم افزارهاى آموزشى مذهبى از قبيل قرآنى و ادعيه و …..برگزارى مسافرت زِيارتى ، سياحتى مشهد مقدس و در نهايت تقدير دوستان بزرگوار در بخشهاى فرهنگى جامعه و بهت زدگى برخى از آنان در اين راه را به همراه داشته باشيم .
با اين کارنامه عملکرد که در جاى خود آمار دقيقترى ارائه خواهد شد آيا اينها ريختن آبروى دين و ديندارى است؟ و يا حسادت مغرضان و يا جهالت و …….

2- اى کاش خود را به صورت کامل معرفى مى نموديد و اين شهامت را در خود احساس مى کرديد که در دادگاه عدل الهى حاضر شده و پاسخگوى اين افترا و اتهامات عنوان شده مى بوديد ، ولى به راستى شما با صرف اين وقت و هزينه و نامه نگارى به سايتهاى بد نام و معلوم الحالى مانند “گويا” که در ذيل اين نامه اشاره گرديده است به حقيقت چه هدفى را دنبال مى کنيد و ارتباط يک فرد جانباز با سايت “گويا” چيست؟

3- در متن اشاره شده است : (تا وقتى کسانى در اين مملکت هستند که با “کار کمتر” به دنبال “سود بيشتر” هستند سايت شما و امثال شما مشترى دارد….) ، جا دارد به اطلاع اين نگارنده گمنام برسانيم ، در فاتحان خبر از کار بيشتر و سود مناسب است و نه ثروت باد آورده که خداوند اعلم است که در کجاها يافت مى شوند. مزد در ازاى عمل مشروع و جعاله و بازاريابى است و تا کنون در اين زمينه به هيچ کسى غير از حق بازاريابى پرداخت نشده است و براستى چگونه نگارنده محترم به اين استنباط رسيده است و منشاء اين استدلال در کجا است؟

نگارنده اشاره نموده است: (در راستاى اهداف ذکر شده در سايت چه قدمهايى برداشته ايد؟ آيا فروش سى دى هاى کارتون و بازى هاى خارجى و يا خودنويس آلمانى در راستاى اعتلاى فرهنگ ايرانى است؟)
در پاسخ به اين سؤالات علاوه بر آمار محصولات و خدمات عرضه شده به مشتريان که بخشى از آن در بند 2 اشاره گرديده نکاتى قابل توجه را به اطلاع مى رسانيم:
الف- استقبال شديد توليد کنندگان بعد از مدتى کوتاه از راه اندازى سايت به فروش و عرضه محصولاتشان در سايت فاتحان که همچنان اين تقاضاها ادامه دارد.
ب- تقاضاى مکرر بضى توليد کنندگان به توليد برخى محصولات انحصارى که فقط در سايت فاتحان عرضه گردد که موارد آن در سايت مشاهده مى گردد.
ج-ارائه تخفيفهاى باور نکردنى پس از مشاهده فروش اجناس به تعداد بالا.
د- هموار نمودن برخى موانع نرم افزار در جهت عرضه و فروش محصولات به خارج از کشور و برگزارى جلسات متعدد هيئت مديره پيرامون آن که به اميد خداوند متعال شاهد نتايج آن در ماههاى آتى خواهيم بود.
ه- توسعه خدمات رسانى فرهنگى در کشور و ثبت نام کلاسهاى آموزشى از طريق اينترنت که شايد به جرات بتوان گفت در عمل تا کنون بى سابقه بوده است.
و- برگزارى يک مسابقه فرهنگى پس از راه اندازى اين بخش در سايت(ماه گذشته)
ز- راه اندازى بخش پيوندها در سايت و معرفى سايتهاى مفيد پس از گلچين نمودن سايتهاى فارسى زبان که تا کنون به صورت دقيق و سالم بسيار به ندرت انجام شده است و سعى در بسط و توسعه اين بخش بوده است که اين بخش نيز قريب به يک ماه و نيم است که راه اندازى شده است.
ه- ايجاد اشتغال صدها نفر بازارياب مستقيم در اين سايت که حاصل آن کسب درآمد به ميزان تلاششان بوده است.
و- اشتغال دهها نفر در دفاتر نمايندگيها و کارگران پخش و توزيع کننده کالا و خدمات و حتى توليدکنندگان.
ز- توليد کار منحصر بفرد دفاتر تخفيف استفاده از مراکز فرهنگى ، هنرى ، ورزشى و توزيع جزئى و عمده آن در سايت و خارج از آن از طريق دفاتر نمايندگي.
ح- ايجاد ارتباطات بين افراد مختلف با ايجاد شبکه بازاريابى و بوجود آمدن زمينه هاى کارى ديگر که در جاى خود داستانى مفصل دارد که در اين مجمل نمى گنجد.
ط- جلوگيرى از خروج ارز کلان از کشور توسط سيستمهاى بازاريابى مشابه و سوق دادن افراد فعال در شبکه هاى بازاريابى به اين جريان و دور نمودن آنان از جريانات منحرف.
ى- احساس رضايت مشتريان از وجود يک جريان مثبت و مشروع در جامعه که موجبات تامين نيازهاى اقتصادى و فرهنگى آنان را مى نمايد.
ک- احساس امنيت مشتريان به دليل وجود دفاتر و نمايندگيها و موجبات پيگيرى قضايى در صورت کلاهبردارى و احتمالات مربوطه.
ل- واريز به موقع پورسانت افراد به حساب آنان که در بيشتر از 98% موجبات رضايت همگان را فراهم نموده است.

و خيلى موارد ديگر که تا کنون اين نتايج در خيلى موارد ثبت و ضبط نشده است. و اما در مورد سؤال ديگر ايشان ، قضاوت را به عهده خوانندگان و شما مى گذاريم و ما در پاسخ اين سؤالات را مطرح مى کنيم!! :
– آيا فروش محصولاتى از قبيل سى دى خارجى و…. که عنوان شده است جرم و غير قانونى است؟ و آيا فروشگاههاى عرضه محصولات فرهنگى که با مجوز وزارت محترم ارشاد فعاليت مى نمايند مجرمند؟
– اينگونه محصولات را در کجا مى فروشند؟ آنچه ما ديده ايم کتابفرشيها و نوار فرشيها و عرضه کنندگان محصولات فرهنگى بوده اند.
– آيا ما آزاد نيستيم و بايد از ايشان مجوز بگيريم تا سى دى و خودنويس خارجى و…… بفروشيم ، اگر پيش از اين مى دانستيم در اداره ثبت شرکتها اقدامات لازم را انجام مى داديم ، لطفا بيشتر راهنمايى فرماييد!!
– آيا چون اعلام کرده ايم که يکى از سياستهاى ما اعتلاى فرهنگ ايرانى است نبايد سياستهاى ديگر اتخاذ کنيم و اجناس مجاز ديگرى بفروشيم؟
از شما تقاضا داريم ليست کالاهاى غير مجاز را به ما اعلام فرماييد تا حسب الامر به منظور درج نشدن عريضه هاى ديگر و کسب اجازه و رضايت شما قدم برداريم چرا که همين بار نيز فهميديم چگنه مقالات شما و امثال شما به آسانى درج مى گردد و براحتى به شرکتهاى گوناگون لطمه وارد مى کنيد و حتى رد پايى از خويش بر جاى نمى گذاريد.

6- در جاى ديگر اشاره فرموده ايد( آيا تحويل يک کارت اينترنت (مربوط به تهران) در عرض “کمتر از يک ماه” “توزيع سريع ومطمئن محصولات براى مشترى در هر نقطه از كشور” است؟) به نظر مى رسد نگارنده عزيز با تمام کارشناسيهاى انجام شده که به حق تاکنون نظير نداشته است اخبار سايت را نيز مطالعه نفرموده اند ، به اطلاع ايشان مى رسانيم که جنس مذکور هفتگى ارسال مى شود و مطلب عنوان شده در قرارداد عمومى است که شرکت تاکنون هموار سعى داشته است اجناس را هر چه سريعتر و مطلوبتر ارسال نمايد هرچند مشکلات متعدد در پاره اى موارد معضلاتى را ايجاد نموده است و آيا به نظر شما منطقى است که اجناس ديرتر ارسال شود و موجبات جذب مشترى فراهم نگردد؟؟؟

7-در انتهاى متن نوشته شده است: (اين ناشى از سياست يک بام و دو هوا است که در سرتاسر اين مملکت رواج دارد. حرف من اين است : هر کارى مى کنيد. به دين و فرهنگ تمسک نکنيد.)
ما که منظور ايشان از اين اهانت بزرگ به اين کشور پهناور و تعميم موارد جزئى به کلى را مثل خيلى موارد ديگر نوشته نفهميديم از کجا اثبات شد ، ولى به شما گوشزد مى کنيم در صورت صدق اين استقراء متوجه باشيد که خود نيز شامل آن مى شويد حال تصميم با خودتان است!!! کاش به جاى اين الفاظ بى ادبانه و دور از شان يک جانباز که به حق شما از آن دور هستيد ، مى دانستيد که پيروزى همگان در سايه تمسک به دين و فرهنگ و قرآن و اهل بيت(ع) است و اينگونه قلم بر کاغذ نمى برديد و اين نگاه احتمالى شما که چون ما اقدام به هديه قرآن کريم و محصولات فرهنگى در سايت مى کنيم و از قبل آن جماعتى متنعم مادى و معنوى مى شوند حرام و شبهه ناک است داستانى در تاريخ بس تلخ و طولانى دارد و انتهاى آن جز تباهى دين و دنيا نيست و مطمئن باشيد فروش اين کالاها و بدست آوردن مال و ثروت از اين راه حلالترين شغلها است چرا که بهترين و مفيد ترين و دور از شبهه ترين جناس به مشترى عرضه مى گردد.

8- کاش نگارنده اين متن تحقيقات بيشترى به عمل مى آورد و به جاى انحراف اذهان عمومى و منفى نمودن آنان نسبت به فعاليت فاتحان ، ابهامات خويش را با ما مطرح مى نمود على ايحال ما از خسارت مادى و معنوى وارد شده در اين دنيا چشم پوشى مى کنيم هرچند که اين عريضه مجمل که به نام يک جانباز نوشته شده است (که قطعا چنين نيست چرا که سعه صدر بيشترى يک جانباز به دلايل مختلف دارد)قلب ما را جريحه دار نمود با اين حال اميد آن داريم اگر نگارنده به حقيقت دنبال خير و حقيقت و اصلاح سياستهاى ما مى باشد ارتباط خويس را با ما مستحکم نمايد و ما از هر گونه پيشنهاد و انتقاد ازنده استقبال مى کنيم و دست يارى همگان را صميمانه مى فشاريم.

به اميد ديدار شما در دفاتر و نمايندگيهاى فاتحان
www.Fatehan.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا