تکنولوژی

اولين سايت فروش کارت هاى تلفن و اينترنت راه اندازى شد

بخش خبر ITiran – يکى از بزرگترين مشکلات شرکت هاى ISP توزيع کارت هاى تلفن و اينترنت مى باشد.
متاسفانه در کنار مشکلات جارى اين شرکت ها معضل توزيع کارت در سطح شهر و هزينه هاى گزاف آن مزيد بر علت شده است .برخى از عوامل فروش در سح شهر تهران مانند مغازه ها و سوپر مارکت ها ويا دکه‌هاى روزنامه فروشى در حال حاضر بعضا تا ٪۴۰ از مبلغ کارت را از شرکت هاى ISP مطالبه مى‌کنند که رقم و هزينه بسيار گزافى ميباشد.
عجيب تر اين است که شرکت هاى ISP با وضعيت موجود فعلى بطور متوسط خودشان حتى تا نيمى از اين اعداد و ارقام را به عنوان در آمد خالص ندارند که عوامل فروش بدون هيچگونه سرمايه گذارى و ريسک پذيرى و مشکلاتى از قبيل موارد فنى، حقوق، هزينه هاى جارى، مجوز، امکانات و…… چنين سودهايى را مطالبه مى کنند.
لذا حل اين مشکل مى تواند براى شرکت‌هايى که کارت تلفن و اينترنت ارائه مى کنند بسيار سودمند و مفيد فايده باشد.
از طرفى توسعه فرهنگ IT در کشور از جمله پيش زمينه هاى تجارت الکترونيک محسوب شده و ميتواند يکى از راه حل هاى مشکلات فعلى تجارت سنتى محسوب گردد.
در اين ميان هرگونه خريد و فروش بصورت Online تا حد زيادى علاوه بر کاهش قيمت تمام شده براى فروشنده و خريدار، مى تواند در سرعت عمل انجام خريد و فروش و برداشته شدن محدوديت هاى زمانى و مکانى موثر واقع شود.
مجموع موارد بالا اينجانب را به عنوان رياست انجمن که بيش از ۲ سال است از نزديک در جريان مشکلات ISP ها قراردارم برآن داشت تا از امکانات نرم افزارهاى شرکت خود استفاده نموده اقدام به طراحى و آماده سازى يک سايت فروش کارت‌هى تلفن و اينترنت از ISP هاى معتبر نمائيم. البته همينجا لازم مى دانم اين نکته را متذکر شوم که اين انتخاب به معنى آن نيست که سائر فروشندگان محترمى که با اين شرکت همکارى ندارندمعتبر نيستند ولى به هر حال در انتخاب کارت هاى موجود دقت هاى لازم در مورد شرکت هاى ارائه کننده در نظر گرفته شده است . هرچند مسئوليت کيفيت سرويسهاى هر شرکت به عهده خودشان مى باشد.
توسط اين سايت کليه هموطنان و شهروندان محترم ساکن تهران مى‌توانند در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تهيه کارت تلفن و اينترنت خود با قدرت انتخاب از نظر نوع کارت و يا شرکت ارائه کننده اقدام نموده کارت مذکور را بصورت رايگان در محل مورد نظر خود تحويل بگيرند.
پرداخت مبلغ کارت در هنگام تحويل آن بصورت نقدى انجام خواهد شد. البته فرض بر اين است که بزودى خريد با استفاده از کارت هاى اعتبارى شبکه بانکى کشور انجام خواهد شد .
در اين سايت کاربرى که براى يک بار وارد شده و فرم ثبت نام مورد نظر را پر کرده باشدداراى يک کد کاربرى خواهد بودکه براى دفعات آينده ظرف کسرى از دقيقه مى تواند عمليات خريد خود را انجام دهد.
امکان سفارش کاربر داراى کد، ودرخواست تحويل آن در محل ديگرى که مورد نظر باشد نيز در اين سايت وجود دارد.
قابليت‌هاى متعدد از قبيل امکان جستجو برحسب نام کارت ، شرکت فروشنده ،نوع کارت و ……..وجود دارد.
قدرت انتخاب خريدار براى مقايسه انواع کارت هاى مختلف يکى ديگر از محاسن اين سيستم مى‌باشد.
کليه امکانات اين سايت به دو زبان فارسى و انگليسى طراحى شده که البته در صورت نياز در آينده بخش انگليسى آن جهت استفاده خارجى‌ها راه اندازى خواهد شد.
در پايان لازم است از همکارى شرکت‌هاى محترمى که براى فروش کارت هاى خودشان از اين سايت استفاده مى کنند تشکر نموده ياد آورى نمايم سائر فروشگاههاى الکترونيکى شرکت پرنام بزودى راه اندازى و اعلام خواهد شد.آدرس اين سايت e-bazarcheh.com و يا e-bazarcheh.biz مى باشد که البته از طريق سايت اصلى شرکت يعنى www.parnam.com نيز قابل دسترسى مى‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. راهکارها و ترفندهای نوین برای درک مطلب | آپدیت نهایی ۱۴۰۲
    راهکار ها و تکنیک های خلاقانه برای برنامه بازاریابی محتوا که هرگز نباید نادیده گرفت
    ترفندها و راهکارهای خلاقانه برای ایندکس وب سایت در گوگل

    ایده ها و تکنیک های نوین برای سئو و شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا