تکنولوژی

عضو هيات مديره انجمن ISP: محدود كردن سايت‌ها بدون آيين‌نامه‌ انجام مى شو

ايسنا – وجود آيين نامه‌يى در خصوص چارچوب محتوايى وب سايت‌ها ضرورى است، تا تمام موارد برخورد با سايت‌ها پيش‌بينى و توسط كميته سه نفره مورد استفاده و ملاك عمل قرار گيرد.
مهندس عليرضا عابدى‌نژاد، عضو هيات مديره ى انجمن كارفرمايان شبكه‌هاى اينترنتى، در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس IT خبرگزارى دانشجويان ايران، در مورد كارشناسانه بودن ايجاد محدوديت براى سايت‌ها با بيان اين مطلب، اظهار داشت: چنانچه كميته‌ى سه نفره كه مدتى است كار بررسى سايت‌ها را به عهده گرفته فارغ از وجود يك آيين‌نامه‌ى جامع و كامل عمل كند. مطمئنا تاثير لازم را نداشته و برخورد حذفى با وب سيت‌ها به صلاح مملكت نيست و در دراز مدت كند كردن آهنگ رشد توسعه‌ى اطلاع‌رسانى را به دنبال خواهد داشت.
وى، افزود: ادامه‌ى روند كنونى و بستن وب سايت‌ها بدون اخطار قبلى و اقدام شركت‌ها بدون در نظر گرفتن موارد فنى در اين زمينه امنيت سرمايه‌گذارى را به خطر خواهد انداخت.
عضو هيات مديره‌ى انجمن ISP ، خاطرنشان كرد: محدود كردن سايت‌ها بدون وجود آيين‌نامه مطمئن بدون كار كارشناسى انجام مى‌گيرد و همين مساله باعث خواهد شد تا برخوردهاى سليقه‌اى در رده‌هاى مختلف به وجود آيد، به عنوان مثال ممكن است خود شركت‌هاى ICP, ISP براى مقاصد خاص، بدون در نظر داشتن مسائل آيين‌ناه با برخورد سليقه‌يى به بستن برخى از وب‌سايت‌ها اقدام كنند.
عابدى‌نژاد، خاطرنشان كرد: تعريف آيين‌نامه در چارچوب شركت و كارشناسان باعث خواهد شد تا توليدكنندگان اطلاعات اطمينان پيدا كنند كه در صورت رعايت آيين‌نامه خطرى وب سايت آنها را تهديد نخواهد كرد.
وى، افزود: لازم است تا در صورت مشاهده اشكال براى اولين بار در هر سايت، به مسوول مربوطه گزارش و در صورت تكرار به بستن آن سايت اقدام شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ترفندها و راهکارها برای انتخاب رنگ طراحی سایت – آموزش گام به گام
    راهنمای کامل و جامع درباره کال تو اکشن
    آموزش جامع و کاربردی در مورد تولید محتوای الکترونیکی که شما باید بدانید

    راهکارهای هوشمندانه برای چگالی کلیدواژه | آپدیت شده ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا