تکنولوژی

گوگل خيانتکار !( بخش نخست)

وبلاگ black hat – ميليونها سايت توسط رباتهاى جسجتوگر گوگل هر روز و هر روز مورد جستجو قرار مى گيرند تا کار را براى شما که به دنبال اطلاعات هستيد اسان تر کنند .
اما در پس پرده اتفاقات جالبى ترى نيز براى کاربرانى هم که دوست دارند پا را فراتر از استفاده هاى معمولى يک سرويس بگذارند مى افتد . بسيارى از سرويس هاى داخلى و خارجى مورد پويش هاى گوکل قرار گرفته و مى گيرند اما آيا گوگل مى تواند با پويش هاى خود امنيت سايتها و اطلاعات خصوصى ميليونها WebSite و سازمان را به خطر بى اندازد ؟
اين سوالى است که اين روزها بيشتر از هر زمانى با بزرگ تر شدن گوگل و اضافه شدن سايتهاى جديد فکر مسولين امنيتى را به خود مشغول کرده . اگر مى خواهيد ببينيد که چگونه گوگل مى تواند به ميليونها صفحه وب خيانت کند همراه ما باشيد :
هميشه سايتها و منابع جستجى اينگونه گسترده قادرند به نفوذگران کمک کنند تا قربانى خود را پيدا کنند خود من نيز در سال پيش توانسته بودم با استفاده از همين امکانات به ا طلاعات جالبى دست پيدا کنم شما مى توانيد به دنبال کلمات کليدى بگرديدو چيرهاى جالب پيدا کنيد حتى برنامه هاى FileSharing نيز به شما اين چنين امکاناتى را مى دهند چون در بعضى موارد کاربرانى پيدا مى شوند که تمامى ديسک سخت خود را به راحتى در اشتراک گذاشته اند (به عنوان مثال کاربران برنامه هايى مانند KaZZa) .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا