تکنولوژی

مجوز نمايشگاه الکامپ 82 در حال صدور است

بخش خبر ITiran – در حالى که تا روز گذشته مرکز توسعه صادرات متولى نمايشگاه هاى بين المللى و انجمن شرکت هاى انفورماتيک براى برگزارى نمايشگاه الکترونيک و کامپيوتر 82 به تفاهم نرسيده بودند امروز دبير انجمن شرکت هاى انفورماتيک از صدور مجوز برگزارى اين نمايشگاه در شهريورماه جارى خبر داد.
اين تفاهم در حالى انجام مى گيرد که مشکلات پيش آمده از سوى مرکز توسعه صادرات براى شرکت کنندگان در نمايشگاه موجب شده تعدادى از شرکت هاى معتبر براى حضور در نمايشگاه الکامپ امسال تمايلى نشان ندهند.
دِبير انجمن شرکت هاى انفورماتيک در اين باره به خبرگزارى ايسنا گفت:حضور شركت‌هاى انفورماتيك در نمايشگاه اله كامپ 82 ، طى جلسه‌ى سخت افزار انجمن شركت‌هاى انفورماتيك ايران مورد بررسى قرار گرفت.
به گزارش خبرنكار سرويس IT خبرگزارى دانشجويان ايران، در اين جلسه، مهندس الهه عصارى، دبير انجمن شركتهاى انفورماتيك ايران، ضمن اشاره به پى‌گيرى‌هاى انجمن در خصوص كسب مجوز نمايشگاه اله كامپ 82 اظهار داشت:‌ دريافت مجوز كتبى مدت زمان زيادى به طول انجاميده است، اما خوشبختانه در شرف صدور مى‌باشد.
وى با اشاره به حمايت‌هاى مهندس جهانگرد براى دريافت مجوز نمايشگاه و امر خطير توسعه‌ى IT در كشور و شرايط ويژه‌ى فعلى، از اعضاى كميته‌ى سخت افزار اين انجمن دعوت كرد تا در اين نمايشگاه حضور فعال داشته باشند.
در ادامه، مهندس عليپور، مسوول كميه‌ى سخت‌افزار اين انجمن، افزود: با توجه به اينكه برگزارى نمايشگاهى در حد استانداردهايى كه در شان IT ‌باشد نيازمند زمانى بيش از دو ماه است، با توجه به عزم و نيرويى كه به واسطه‌ى فعاليت‌هاى دبير محترم شوراى عالى اطلاع رسانى در رابطه با توسعه‌ى ICT در كشور به وجود آمده، بخش خصوصى نيز بايد حمايت خود را به صورت حضور فعال در نمايشگاه تخصصى اله كامپ 82 ابراز دارد، هر چند كه به واسطه‌ى كمبود زمان اين امر ممكن است فشارهاى زيادى را بر مجريان و شركت كنندگان تحميل كند.
هم‌چنين، در اين جلسه اعضاى كميته‌ى سخت افزار نظرات خود را در مورد تجربه‌ى برگزارى نمايشگاه سال قبل و شكلاتى چون عدم برنامه‌ريزى و رعايت استاندارهاى جهانى، تاريخ نامناسب، عدم فراخوان و ثبت نام از شركتها و فاصله كم زمانى و نيز برگزارى نمايشگاههاى بين المللى مهمى چون كامپيوتر و جى تكس در تايوان و دوبى در فاصله‌ى زمانى بسيار نزديك با تاريخ تعيين شده كه مانعى براى حضور شركت كنندگان خارجى در نمايشگاه خواهد شد ، بيان كردند.
در ادامه مقرر شد دبير خانه انجمن خواسته هاى كميته سخت افزار مبنى بر تغيير زمان برگزارى نمايشگاه ، حذف هزينه هاى ارزى، تعيين زمان دقيق واگذارى غرفه ها و تعيين مشخص جانمايى غرفه ها، حداكثر تا 25 تير ماه با مسئولين نمايشگاه در ميان گذاشته و نتيج را در جلسه بعدى كميته اعلام دارد.
همچنين قرادادى مبنى بر تضمين همكارى لازم از طرف نمايشگاه در مواردى چون اختصاص آب، برق، تلفن و پهناى باند مناسب و همكارى نزديك پرسنل انتظامات با شركت كنندگان تا آخرين روز نمايشگاه منعقد شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. راهکارها و ترفندهای نوین برای تولید محتوا برای رپورتاژ که برای موفقیت لازم است گفت:

    ایده ها و راهکارهای کلیدی برای ترجمه زبان انگلیسی
    هشدارها و توصیه ها درباره فالوور فعال
    آموزش جامع و کاربردی درباره تهیه تولید محتوا – آپدیت شده جدید ۱۴۰۲

    معرفی ترفند های خلاقانه برای چرا ssl | آموزش گام به گام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا