تکنولوژی

يك شب در «هتل آينده»

جام جم آنلاين – اتاق شماره 267 در گاردن هيلتون شايد جايى باشد كه شما مايل باشيد حداقل يك شب در آنجا اقامت كنيد.
اسم اين اتاق «اتاق آينده» لقب گرفته است . اتاق آينده نزديك فرودگاه بين المللى لس آنجلس قرار دارد. شيك شدن اتاق بيشتر به دليل مجز شدن آن به فناورى الكترونيكى و رايانه اى قرن 21 است كه آسودگى ، راحتى مسافر و ترقى تجهيزات بيزينس براى كاربران اتاق را فراهم نموده است .
باربارا بيژن مدير عمومى هتل مى گويد: تمام وسايل راحتى و آسايش الكترونيكى مهمان در نظر گرفته شده و چيزى وجود ندارد كه باعث آزرده شدن خاطر مهمان را موجب شود.
در ميان ظرافت و سبك معمارى فوق العاده نرم و جذاب ، يك نمايشگر 42 اينچى ديوارى HDTV پاناسونيك متصل به ريسيور همراه با بلندگوهاى 6 بانده و سوراند خودنمايى مى كند. اجرا كننده دى وى دى فيليپس ، يك ال سى دى محكم و با دوام كنار جكوزى و حمام ، روشن شدن خودكار لامپ هاى زيبا و رنگى هنگام ورود مهمان به اتاق بدون كليد ، وجود يك اتاق با رمز ورودى بيومتريك ناشى از اثر انگشت كاربر براى قرار دادن كيف و وسايل پردازش مثل طلا و جواهر و چك و… كه همه اينها از طريق اثر انگشت مهمان قابليت ورود و خروج به اتاق را مى يابد.
دسترسى مجانى به يك laptop و تلويزيون و ماهواره با پهناى باند يك مگابيت در ثانيه براى هر كاربر از جمله تجهيزات رايانه اى اتاق آينده است . از طرف ديگر يك تاچ پانل مارك پانجاك با آن مى توان به صورت كنترل از راه دور هوا و نور اتاق را تنظيم نور نيز وجود دارد.
باز و بسته كردن پرده ها ، كنترل راديو ، تلويزيون و اجراكننده دى وى دى و حتى ارتفاع صندلى يا تختخواب و محل استراحت نيز به وسيله همين تاچ پانل و با فشار يك دكمه امكان پذير خواهد بود.
يك يخچال برقى قرن بيست و يكمى نيز بدون سر و صدا در حال كار كردن در اتاق است. سيستم قفل شدن اتاق از طريق كارت هوشمند نيز قابل توجه است .
اتاق آينده را مى توان با زدن يك كليك در اختيار گرفت .
اجازه پرينت كردن نيز با دادن يك فرمان به printeron.com قابل دسترسى است كه حتى قابليت ارسال پرينت در يك هتل ديگر نيز امكانپذير است .

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تکنیک های هوشمندانه برای تعامل کاربر که حتما باید بدانید
    ترفندها و نکته های طلایی در مورد ایندکس شدن یا نشدن
    نکات حرفه ای در مورد لینک اینستاگرام + تکمیلی ۱۴۰۲

    کلافه نشوید ! آموزش خلاصه ولی کامل کارت ویزیت ناخن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا