تکنولوژی

کتابهاى جديد کانون نشر علوم

بخش خبر ITiran – کانون نشر علوم سه عنوان کتاب جديد رجيسترى ويندوز ، آموزش فتوشاپ 7 و آموزش اينترنت را منتشر کرده است.

کتاب آموزشى رجيسترى ويندوز XP
مترجم : فرهاد قلى زاده نورى
تعداد صفحه ها : 592
نويسنده : جرى هانى کت
ISBN : 9647852010
قيمت : 3900 تومان
آيا امکان ارسال اين کتاب وجود دارد؟ بله
اين کتاب که مرجع رسمى شرکت مايکروسافت و ترجمه‌اى از کتاب ” Microsoft Windows XP Registry Guide ” مى‌باشد حاوى اطلاعاتى است که به جرأت مى‌توان گفت در هيچ کتاب ديگرى درباره رجيسترى ويندوز XP نخواهيد يافت. در اين کتاب ياد خواهيد گرفت که چگونه محل تنظيمات ويندوز XP و ديگر برنامه‌ها را در رجيسترى پيدا کنيد. شيوه نوشتن پردازه‌ها جهت ويرايش رجيسترى و نيز نحوه کار با ويراستار رجيسترى را فراخواهيد گرفت. علاوه بر کاربران پيشرفته، متخصصان IT نيز مى‌توانند از اين کتاب استفاده کنند. صرفنظر از اين که مهندس برنامه‌سازى، مهندس توزيع، يا تکنسين پشتيبانى هستيد، فنونى را در اين کتاب فراخواهيد گرفت که کارهايتان را آسانتر خواهند نمود. قسمت زيادى از کتاب بر چگونگى تاثير رجيسترى بر توزيع ويندوز XP آفيس XP و نحوه ايجاد و توزيع پروفايل پيش فرض کاربران و همچنين شيوه توزيع تنظيمات همراه با ويندوز XP و آفيس XP تمرکز دارد.شيوه ساختن سريع فايل‌هاى ويندوز Installer جهت مديريت تنظيمات رجيسترى، کاربردهاى Tweak UI ، همتاسازى با Sysprep و دهها مطلب مفيد و خواندنى ديگر را فراخواهيدگرفت.بى شک شما نيز پس از مطالعه اين کتاب با ما هم عقيده خواهيد بود: اين کتاب واقعا متفاوت است.

راهنماى جامع Photoshop 7
مترجم : شيرين براتيون
تعداد صفحه ها : 664
نويسنده : لارى اولريک
ISBN : 9647363761
قيمت : 4600 تومان
آيا امکان ارسال اين کتاب وجود دارد؟ بله
اين کتاب براى کاربران فتوشاپ در تمام سطوح نوشته شده‌است. اگر تا به حال با فتوشاپ آشنايى نداشته‌ايد، در اينجا تمام ابزارها و قابليتهاى فتوشاپ ارائه شده و پايه محکم و استوارى جهت کسب مهارت در اين برنامه براى شما ايجاد مى‌کند. اگر قبلا از فتوشاپ استفاده کرده و با کاربردهاى آن آشنا هستيد بسيارى از نکات جزيى و ترفندهاى ارزشمند را يافته، قصد فتوشاپ از بسيارى از قابليتها را درک نموده و نحوه انجام سريعتر و آسانتر کارها و کسب نتايج بهتر را فراخواهيد گرفت. اگر در استفاده از فتوشاپ مهارت کافى داريد، در اين کتاب با ويژگيهاى جديد فتوشاپ 7 آشنا مى‌شويد که بدون شک حاوى نکات و پيشنهادات خوبى مى‌باشند.

راهنماى جامع Internet – ويرايش دوم – 2003
مترجم : آزيتا ذوالنور – آنيتا ذوالنور
تعداد صفحه ها : 816
نويسنده : مارگارت يانگ
ISBN : 9643270513
قيمت : 4900 تومان
آيا امکان ارسال اين کتاب وجود دارد؟ بله
اگر کاربر جدى اينترنت باشيد – يعنى براى ارتباطات شخصى و کارى به پست الکترونيکى و براى اخبار و سرگرمى به وب متکى باشيد – احتمالا با کاربردها، موانع و پرسشهايى برخورد کرده‌ايد که کتابهاى مقدماتى مربوط به اينترنت پاسخى براى آنها ندارند. اين کتاب در درک کاربردها و سرويس‌هاى مختلف اينترنت و همچنين درک پيچيدگى‌ها و رفع موانع مورد بحث به شما کمک مى‌کند. در واقع کتابى که در دست داريد مهمترين جنبه‌هاى اينترنت را پوشش مى‌دهد، مقدمات را ناديده مى‌گيرد و براى حداکثر بهرهبردارى از اينترنت دستورالعمل‌هاى واضحى ارائه مى‌کند. در واقع به جرأت مى‌توان گفت اين کتاب به همه پرسشهاى مختلف و متفاوت مربوط به اينترنت پاسخ مى‌دهد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ترفند ها و تکنیک های نوآورانه برای خدمات نگهداری سایت
    ترفندها و ایده های نوین برای انواع خدمات تولید محتوا
    تکنیک ها و ایده های هوشمندانه برای مزایای تولید محتوای صوتی

    هشدارها و توصیه ها درباره راه های تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا