تکنولوژی

تصويب لايحه قانونى مدارس اينترنتى در پارلمان آمريکا

بخش مقاله ITiran – با تصويب لايحه قانونى تخفيف کلاسى در پارلمان آمريکا دلارهاى حاصل از ماليات به دانش آموزانى که بتوانند مورد آموزش در خانه از طريق اينترنت واقع شوند تعلق مى گيرند.
بر اساس اين پيشنهاد يک معلم شناخته شده تنها يک ساعت در ماه آن هم از طريق تلفن با شاگردان خود ارتباط بر قرار مى کند.
دموکرات ها و بعضى از مسئولان آموزشى در مورد ايجاد “مدرسه مجازى” براى درجات K-B ترديد دارند. پيشنهاد اين مدارس توسط دو شرکت آموزشى غير انتفاعى مطرح شده است.البته يک متخصص امور آموزشى نيز اظهار داشته که اين مدرسه مى تواند يک پيشرفت مالى عظيم براى شرکتى باشد که توسط وزير آموزش سابق آمريکا (يکى از دوستان نزديک بوش و خانواده اش) تاسيس شده است.
مدارس مجازى براى دانش آموزان ابتدايى و متوسطه در تمامى کشور گسترش مى يابد هرچند که اتحاديه دبيران و معلمان با اين امر موافق نيستند.
“جو پيکنز” نماينده جمهورى خواه که به همراه “بو ماکيلر” اين طرح را مطرح کرده اند اين نقشه را قسمتى از اقدامات دولت براى کاهش تعداد کلاس ها ذکر کرد .
همچنين بر اساس اين لايحه دانش اموزان و والدين مى توانند از مزاياى “مدرک تحصيلى زودتر از موعد” بهره مند شوند چون مى توانند بعد از کسب 18 نمره در سه سال ديپلم بگيرند. در حال حاضر براى فارغ التحصيلى 24 نمره لازم است.
اين لايحه با 77 راى موافق در مقابل38 راى مخالف تصويب شد. سناى آمريکا نيز بعد از بررسى نهايى اين لايحه نتيجه نهايى را اعلام خواهد کرد.

4800 دلار براى هر دانش آموز
بر اساس اين لايحه دولت با پرداخت 4800 دلار براى هر دانش آموز در سال به يک شرکت اختيار اداره مدرسه را بر عهده او ميگذارد.
ين 4800 دلار شامل قيمت يک کامپيوتر جديد ، پرينتر و ارتباط اينترنتى و همچنين کتاب هاى درسى و لوازم لازم براى دانش اموزان است.
مدرسه مجازى به عنوان يک مدرسه عمومى رده بندى مى شود و دانش آموزان از همان استانداردهاى تحصيلى عمومى در طول تحصيل بهره مى گيرند.
گفتنى است که دولت در سال 1997 يک مدرسه مجازى براى کلاس هاى 9-12 در فلوريدا تاسييس کرد و قصد داشت که اين مدرسه را به متوسطه ارتقا دهد که انتقادها و اعتراض هاى فراوان آن را ناکام گذاشت.
جو پيکنز معتقد است که مدرسه مجازى فلوريدا يک موفقيت بزرگ بوده و بايد ادامه پيدا کند. ولى به هر حال ايده نشستن دانش آموزان جوان در پت کامپيوتر و صرف کردن وقت زيادى براى اين کار چندان خوشايند به نظرنمى رسد.
فرانک پيترمن يکى از جمهورى خواهان مى پرسد: تکليف اجتماعى شدن چه مى شود؟ اکثر والدينى که فرزندان خود را به اين مدارس مى فرستند بايد زمان زيادى را صرف کنند که اطمينان حاصل کنند فرزندشان با اجتماع ارتباط کافى برقرار مى کند و اين مشکل عمده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بهترین و کارامدترین روشها برای چرخه عمر محتوا – جامع ترین آموزش
    ترفندهای ارزشمند در مورد ساخت کارت ویزیت
    راهکارهای هوشمندانه برای سوشیال بوک مارک

    تکنیک های نوین برایافت رتبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا