تکنولوژی

زيباترين رايانه جهان به بازار مى آيد

jamejamonline – آيا تاکنون با خود انديشيده ايد که شيک ترين رايانه دسکتاپ جهان چه مشخصاتى دارد و چگونه است؟ کارشناسان ، سيستم هاى گران اما زيباى مکيتاش را معمولا در اين رده قرار مى دهند و از آن تعريف مى کنند.
اما اگر دنبال يک الگانس در دنياى رايانه با سيستم عامل ويندوز XP مى گرديد ، بهتر است با ما به بررسى محصول سونى به نام VAIO PCV-WIO بنشينيد تا نتايج بهترى عايدتان شود.
وايو سرى W در نوع خود بى نظير است . اولين چيزى که شما را جذب مى کند، شکل و شمايل آن است که با اندازه 16در 9اسکرين خود فريبنده جلوه مى کند.
کاربران مدرن اولين چيزى را که به سراغش مى روند، دى وى دى است که وايو با سرعت 8آن را دارد و قدرت گرافيک آن با در اختيار داشتن کارت انويدياى 64مگ شما را پاى اسکرين خود ميخکوب مى کند. ال سى دى آن رزولوشن 1280در 768 با صفه 3/15 اينچى دارد و پردازنده اينتل آن 60/1 گيگ سرعت دارد. کشش حافظه آن 128 اما حافظه موقت 512 را با خود يدک مى کشد و با يک هارد 60گيگ مى توان همه چيز داخل آن پر کرد. سى دى رايتر آن 24سرعته است و يک مودم وى 90 و يک کارت شبکه به راحتى ارتباطات لازم را برقرار مى کند.
کيبورد بسيار جذاب آن به داخل اسکرين تا مى شود و مى توان آن را باز و بسته کرد. 2بلندگو در کنار اسکرين جاسازى شده و براى تقويت يک سيستم صوتى خوب بايد از جک استفاده نماييد. اما يک نکته منفى اين که نمى توان از آن در مجموعه سينماى خانگى بهره گرفت چرا که سيستم صوتى اش چندان قوى نيست . حافظه فلش و حافظه هاى جانبى از طريق پورت ها يواس بى و نيز مکانهاى تعبيه شده بغل کيس و پشت اسکرين قابل بهره بردارى است .
مدل وايو طورى طراحى شده که بلندگو روى اسکرين است ، کيبورد داخل اسکرين تا مى شود و کل کيس و سيستم پشت اسکرين به طرز استادانه اى جاسازى شده است . ميکرو درايو يک گيگابايتى و انواع هاردهاى خارجى نيز به آن متصل مى شوند. با همه اين اوصاف آيا رقيبى دارد؟
قبل از ورود وايو 2محصول IMAC و نيز Gateway Profile4 چشم و چراغ شيک ترين ها در بازار بوده اند و هنوز هم هستند اما همان طور که گفته شد هک براى کاربران مکينتاش است اما Gateway کاربران ويندوز هم مى توانند استفاده نمايند. اما قيمت آنها چند است؟ مدل وايوى سونى 1599لار است در حالى که IMAC هزارودويست ونودونه دلار و Gateway هم 1209دلار قيمت گذارى شده است . وايو يک ضعف داشته و آن نو بودنش است که باعث شده با برخى کامپوننت ها نسازد اما احتمالا در سريهاى بعدى آن تغييرات اصولى انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تکنیک های حرفه ای درباره جملات متقاعد کننده
    نکته ها و ترفندهای طلایی در مورد بیزینس پلن استارتاپ
    نکات طلایی در مورد سوالات سئو | آپدیت شده جدید

    راهکار ها و تکنیک های خلاقانه برایریپورتاژ ادز که هرگز نادیده نگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا