تکنولوژی

کتاب هاى جديد کانون نشر علوم

بخش خبر ITiran – کانون نشر علوم اسامى کتابهاى جديد خود را منتشر کرد. به گزارش خبرنگار ما اين کتابها از طريق اينترنت و سايت اين انتشارات نيز قابل ابتياع است.
کتاب آموزشى Visual C++ .NET
مترجم : فرناز درخشان
تعداد صفحه ها : 432
نويسنده : ريچارد سايمون
ISBN : 9647363710
قيمت : 3000 تومان
اين کتاب مباحث زير را در بر مى‌گيرد: کد نويسى بااستفاده از صفحات جديد در وِيژوال ++C، معرفى ويژگيهاى خاص ويژوال C++ .NET و به‌کارگيرى .NET در CLR، کار بافرمهاى ويندوز و +GDI، ايجاد و گسترش برنامه‌هاى کاربردى سمت سرويس‌دهنده اينترنت، ترکيب کد مديريت شده و مديريت نشده ويژوال ++Cو ايجاد سرويس وب و پياده‌سازى واسط کاربري.

اصول و راهنماى کار با ميکروکنترلرهاى PIC
مترجم : کيهان حداد شرق
تعداد صفحه ها : 232
نويسنده : جان آيووين
ISBN : 9648022003
قيمت : 1500 تومان
مجموعه ميکروکنترلرهاى ساخت شرکت Microchip Technology به نام PIC ناميده مى‌شوند. PIC سرنام Programmable Interface Controller بوده و اين کتاب نحوه برنامه‌ريزى اين تراشه با استفاده از زبان بيسيک و تعدادى از مدارهاى نمونه را در برمى‌گيرد.

کتاب آموزشى AutoCAD 2002 پيشرفته
مترجم : اميرهوشنگ غيورى
تعداد صفحه ها : 504
نويسنده : ديويد هرينگتن
ISBN : 9647363583
قيمت : 3500 تومان
اين كتاب ترجمه فصلهاى 21 تا 37 كتاب Inside AutoCAD 2002 از انتشارات New Riders است. ترجمه فصلهاى 1 تا 20 كتاب مورد اشاره با عنوان كتاب آموزشى AutoCAD 2002 قبلا توسط كانون نشر علوم منتشر شده‌است.در اين کتاب مباحثى از قبيل :نحوه نصب اتوکد روى شبکه، کنترل استانداردهاى CAD، آشنايى با زبان AutoLISP و DIESEL، کار با OLE ها، ارتباط با بانکهاى اطلاعاتى خارجى و ….مورد بحث قرارگرفته‌است.

افسون اينترنت – رموز موفقيت پيشگامان تجارت الکترونيک
مترجم : آنيتا ذوالنور – آيتا ذوالنور
تعداد صفحه ها : 256
نويسنده : جکلين استون
ISBN : 9647852002
قيمت : 1200 تومان
با وجود سرعت نجومى رشد اينترنت و با آنکه به نظر مى‌رسد همه تاکنون آن‌لاين شده‌اند، هنوز فرصتهاى زيادى وجود دارند.على‌رغم آگاهى جهانى، وب هنوز يک مکانيسم ارتباطى است که در دوران طفوليت خود به سر مى‌برد. کتاب افسون اينترنت مى‌خواهد نشان دهد صرفنظر از هدفى که در دنياى وب براى خود در نظر مى‌گيريد، شما هم مى‌توانيد يکى از کسانى باشيد که از طريق تجارت الکترونيک ثروتمند مى‌شوند. اين کتاب شرح حال و سيرپيدايش و موفقيت 23 سايت وب که از نظر سودآورى رتبه بالايى داشته‌اند را از زبان بنيان‌گذاران اين سايتها بيان مى‌دارد جف بزوس موسس و مدير عامل Amazon.com در مقدمه اين کتاب مى‌نويسد : ” سرگذشت 23 سايت وب موفق که در اين کتاب آمده‌است خواننده را با بسيارى از رموز موفقيت پيشگامان تجارت الکترونيکى آشنا مى‌سازد.”

فرهنگ تشريحى اصطلاحات كامپيوترى مايكروسافت – ويرايش پنجم
مترجم : فرهاد قلى زاده نورى
تعداد صفحه ها : 920
نويسنده : هيئت مؤلفان و ويراستاران انتشارات مايکروسافت
ISBN : 9649436650
قيمت : 4900 تومان
استقبال جامعه علمى و دانشگاهى كشور از ترجمه و يرايش چهارم فرهنگ تشريحى اصطلاحات كامپيوترى مايكروسافت، كانون نشر علوم را بر آن داشت كه ترجمه ويرايش پنجم كتاب مذكور را نيز روانه بازار كند. در جديدترين نگارش كتاب ” Microsoft Computer Dictionary ” كه از جامعترين، معتبرترين و كارآمدترين فرهنگ‌هاى اصطلاحات كامپيوترى در سطح جهان مى‌باشد تعداد واژگان از 8000 واژه به 10000 واژه افزاِش يافته است كه بسيارى از اصطلاحات و واژگان پيشرفته و تخصصى علم كامپيوتر و نيز اصطلاحات عمومى را شامل مى‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا