تکنولوژی

همايش افق‌هاى نوين چندرسانه‌اى هاى علمى، آموزشى و تربيتى برگزار شد

IRICA – كميته نرم افزار انجمن شركتهاى انفورماتيك ايران با همكارى كميته علمى جشنواره نرم افزارهاى چندرسانه اى رشد همايشى تحت عنوان “افق هاى نوين چندرسانه اى هاى علمى، آموزشى و تربيتى” را روز شنبه 19 بهمن ماه در سالن مبنا واقع در محل نمايشگاه هاى بين المللى تهران برگزار نمود.
در اين همايش مهندس فتاحى در زمينه آموزش الكترونيكى به صورت online گفت: كليه مواردى كه مربوط به آموزش دانش آموزان در كلاس درس مى باشد از جمله پرسش و پاسخ، استفاده از white board در آموزش الكترونيكى وجود دارد و شرايط به گونه اى فراهم شده كه دانش آموز تصور كند در مدرسه و در كلاس درس تحصيل ميكند.
سپس مهندس سمسارزاده درخصوص Trend in E-learning Technology به ايراد سخنرانى پرداخت و اظهار داشت: بهتر است براى دانش آموزانى كه در سنين پايين ترى قرار مى گيرند در كنار آموزش الكترونيكى، شركت در كلاس درس نيز در نظر گرفته شود.
وى افزود: از مزيت هاى استفاده از اين روش مى توان به كيفيت مطلوب آموزش، افزايش تعداد دانش آموزان تحت آموزش و پايين بودن هزينه اشاره نمود. در ادامه سخنران سوم، مهندس رسولى در مورد E-learning Presentation Technology توضيحاتى ارائه نمود و گفت: يكى از مزاياى آموزش الكترونيكى اين است كه دانشجويان مى توانند با استفاده از آن به بحث و تبادل نظر به صورت online و offline بپردازند. همچنين وجود كتابخانه، امتحان و تست ا ديگر مزاياى اين روش مى باشد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نکته های اساسی در مورد مقاله سفید و اهداف آن
    ترفند های کلیدی طراحی و تجربه کاربری – آپدیت ۱۴۰۲
    ایده ها و تکنیک های نوین برای بازاریابی چریکی | راهنمای آپدیت شده

    ایده ها و تکنیک های نوآورانه برای طراحی صفحه لندینگ پیج

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا