تکنولوژی

بازاريابى از طريق ينترنت چه فوايدى دارد ؟

نام نویسنده: بشاش

بخش مقاله ITiran – اگر شما هم مانند من عاشق کارتان هستيد مطمئن هستم که ميل داريد تا حد ممکن آنرا توسعه دهيد. هرچه توليد مى کنيد و يا هر خدماتى که ارائه مى دهيد آيا نمى خواهيد از بهترين راه موجود يعنى اينترنت آنرا گسترش دهيد ؟ خصوصا اگر از فوايد آن مطلع باشيد؟
شما مايليد خدمات و کار خود را روى خط عرضه کنيد زيرا :

1- کم دردسر است
نيازى نيست لزوما بازارياب کامل و بى عيب و نقصى باشيد تا محصولاتتان را بطور موثر روى خط عرضه کنيد. هنگامى که با مردم بصورت رو در رو صحبت مى کنيد براى اينکه مورد تائيد واقع شويد مدت زمان زيادى طول مى کشد تا حرفها، محصولات و قفسه اجناس را آماده کنيد. اما پشت کامپيوتر کسى اهميت نمى دهد اگر جين و تى شرت بپوشيد، نياز نداريد با عجله به مغازه فتوکپى و يا پرينت برويد و تمامى صحبت هايتان تبديل مى شود به يک مقاله کوتاه. اين به مراتب ساده تر است که يک مقاله بنويسيد و بتوانيد سر فرصت آنرا بارها تصحيح کنيد و با کليک کردن يک کليد ارسالش کنيد.

2- براى بازارياب نه چندان جسور، خطر تحديد کننده اى وجود ندارد
روند حرکت فروش خيلى راحت است. روى اينترنت شما به طور مستقيم با مخالفت ها و عدم پذيرش ها مواجه نيستيد. حتى اگر در روابط عمومى، حرفه اى باشيد و بتوانيد با اعتماد به نفس و صريح خود را معرفى کنيد ، معرفى خودتان از طريق کلمات چاپ شده آسان تر است. افراد روى خط هنگامى که شما را مى يابند مشتريان حى و حاضر هستند. آنها اطلاعات مى خواهند و تحويل هر چه سريع تر محصولات برايشان مهم است به همان سرعت و سهولتى که روى خط سفارش داده اند.

3- بسيار راحت و بى دردسر است
لزومى ندارد محصولات را با خود حمل کنيد و اجبارى نداريد فهرست انبار را کنترل کنيد. هنگامى که مى خواهيد محصولات الکترونيکى خود مثل کتابهاى الکترونيکى و گزارشات الکترونيکى را عرضه کنيد نيازى به بسته بندى و مهر و پست نداريد.

4- وقت کمترى صرف مى شود
عرضه اجناس و بازاريابى روى خط موجب صرفه جويى در زمان مى شود زيرا مى توانيد تمام حوزه هاى کار را در يک مکان انجام دهيد.
حضور در جلسات يا ارائه و معرفى کار نياز به آماده شدن دارد، رانندگى و ترافيک چندين ساعت وقت مى گيرد. ممکن است ماهها فروشى نداشته باشيد. در کامپيوتر با سريع ترين حالت ممکن هزاران پيام مى فرستيد بدون اينکه نياز داشته باشيد حتى لباس راحتى خود را عوض کنيد.

5- مقرون به صرفه است
مى توانيد کارتان را با کمترين سرمايه شروع کنيد. اکثر کارهاى اينترنتى دفترشان در خانه است. وب سايت ها به شرکت هاى مجازى تبديل شده اند. هزينه برقراى يک شرکت را با هزينه گرفتن يک وب سايت مقايسه کنيد. ميليونها ريال هزينه ماهانه به صدها هزار تبديل مى شود. مى توانيد يک مشاور مجازى از يک موسسه فنى محلى، با يک حقوق مناسب استخدام کنيد که به فروش رو به رشد شما کمک کند. در مورد مشاوران مجازى در مقاله ديگرى اشاره شده است.

6- گسترده است و امکانات نامحدود دارد
ممکن است در حال حاضر ميليونر نباشيد اما ممکن است در آينده يک ميليونرشويد. شبکه جهانى وب در انتظار خلاقيت منحصر به فرد شماست. مردم هر روز آماده خريد هستند. حتى با کوتاهترين زمانى که صرف مى کنيد موفقيت هاى بزرگ به بار خواهد آمد.

7- ايده ها و افکار جديد در اين روش حمايت مى شوند
مى توانيد تبادل افکار و اطلاعات داشته باشيد و دوستان حرفه اى قابل اطمينان و متخصصين با کفايتى بيابيد که شما را در ماجراهاى روى خط يارى کنند. مردم روى خط بسيار صميمى تر هستند.

8- اين يک ماجراجويى عظيم است
با افراد فوق العاده اى از سرتاسر دنيا آشنا مى شويد که مى خواهند شما را بشناشند حتى از شما خريد کنند. فقط به خاطر داشته باشيد مانند يک باغ، يک اقدام جديد زمان مى خواهد تا کاشته ، آبيارى و تغذيه شود و علف هاى هرزش گرفته شده و در آخر به محصول دادن برسد. زود مايوس نشويد. همچنان صبور باشيد و از پيشرفت کار لذت ببريد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. راهکارهای وایده های نوین برای شخصی سازی محتوا که ضروری است در نظر بگیریم گفت:

    ترفند های کلیدی درباره عبارات تشویقی و محرک (آموزش گام به گام)
    راهکار ها و تکنیک های کلیدی برای نوشتن متن نامه
    راهکارها و ترفندهای خلاقانه برای فروشگاه اینترنتی که باید در نظر بگیرید

    نکاتی در مورد ابزارها و منابع بازاریابی اینترنتی رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا