تکنولوژی

درگذشت يک وبلاگ نويس نوجوان

بخش خبر ITiran – نويسنده وبلاگ ماه پيشونى روز گذشته بر اثر سقوط از کوه و برخورد سنگ به ناحيه سر و نرسيدن به موقع کمک هاى امدادى درگذشت.
شقايق دختر 15 – 16 ساله اى که يکى از وبلاگ نويسان فعال بود روز گذشته به همراه جمعى از دوستان اينترنتى خود به کوه رفته بود ولى بر اثر حادثه برخورد سنگ دچار ضايعه مغزى شد و بلافاصله درگذشت.
وى در آخرين پيام خود که در وبلاگش منتشر شده مى نويسد: “تا حالا شده يه هو تو يه جمع احساس تنهايى بياد سراغت؟؟؟؟…….بدجورى احساس تنهايى کنى؟؟؟؟؟………دلت بخواد سرتو زارى رو شونه ى يکى و زار زار گريه کنى؟؟؟…..تا حالا شده احساس کنى بار غمت اونقدر سنگينه که هيچ موجود فانى ديگه نمى تونه تحملش کنه؟؟؟…………اگه تا حالا اين احساس ها به سراغت نيومدن آرزو مى کنم هيچوقت سراغت نيان”
به نوشته يکى از دوستانش فروزان (ماهپيشونى) به دليل اينكه زندگى يك انسان براى دولت پشيزى ارزش نداشت كه با فرستادن يك هليكوپتر جونشو نجات بده… در كوه در آغوش دوستانش جان داد و خاموش گشت.
نويسنده وبلاگ وبگرد هم در اين باره مى نويسد:كاش هميشه از وبلاگ‌ها خبرهاى خوب مى‌رسيد اما چاره‌اى نداريم؛ خبرهاى بد هم انگار در كمين هستند تا شيرينى خوشى‌هاى سايبرمان را تلخ كنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا