تکنولوژیسامسونگ

تیزر جدید گوشی تاشو سامسونگ

به نظر می‌رسد سامسونگ به زودی از گوشی انعطاف‌پذیر و تاشوی خود که سالها بر روی آن کار کرده بالاخره رونمایی خواهد کرد. شرکت سامسونگ در توییت هفته گذشته خود یک تیزر 10 ثانیه‌ای منتشر کرد که در آن جمله «میانبری از امروز به آینده» به چشم می‌خورد. می‌توان گفت که این تیزر و جملات آن نشان دهنده این است که در روزها و یا هفته‌های آتی شاهد معرفی اولین گوشی تاشو و انعطاف‌پذیر دنیا توسط سامسونگ خواهیم بود.

مدت‌ها بود که اخبار مختلفی راجع به گوشی تاشو شرکت سامسونگ به گوشی می‌رسید و مدیرعامل شرکت سامسونگ اخیرا در مصاحبه خود اشاراتی به معرفی این گوشی در آینده نزدیک داشت اما با این حال هنوز این دیوایس در هیچ مراسمی معرفی نشده، حتی نسخه ازمایشی آن!

 

با این حال به نظر می‌رسد همه چیز تا ماه آینده به واقعیت تبدیل خواهد شد و احتمالا رابط کاربری مناسبی برای این دیوایس طراحی شده یا حداقل تا زمان کنفرانس برنامه‌نویسان سامسونگ برای آن تعبیه خواهد شد. این کنفرانس از 7 نوامبر در سان‌فرانسیسکو آمریکا برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تنها یک کانسپت از این دیوایس در اختیارمان است که ممکن است همان چیزی باشد که ماه آنیده قرار است از آن رونمایی شود یا حداق شباهت زیادی به آن خواهد داشت. این دیوایس به نمایشگر آمولد انعطاف‌پذیر مجهز خواهد بود.

گوش تاشو سامسونگ

منبع: ام‌اس‌ان

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا