تکنولوژی

ماژولی برای تجربه‌ای متفاوت با Moto Z

در ماه ژانویه، موتو ماژول جدیدی تحت عنوان The Timewave معرفی شد که عملکرد متفاوت و خاصی با گوشی Moto Z ارائه می‌داد که آن زمان هنوز تکمیل نشده بود. این ماژول که ایده هوشمندانه آن با استقبال فراوانی روبرو شد، یک قاب است که با اتصال به قسمت پشت گوشی Moto Z، کارایی‌های لمسی جدیدی به این گوشی اضافه می‌کند.

در ماه نوامبر، شرکت لنووو با همکاری شرکت کرودفاندینگ IndieGogo و ورایزن، پروژه‌ای تحت عنوان ” چالش دگرگونی گوشی هوشمند” را برگزار کردند که طی این مسابقه شرکت کنندگان، ایده‌های خلاقانه موتو ماژول‌های خود را معرفی می‌کردند The Timewave یکی از فینالیست‌های این مسابقه بود.

 The Timewaveیک قاب معمولی نیست. قسمت بیرونی این قاب کاملا لمسی است و کاربر با استفاده از آن می‌تواند عملکردهای مختلفی روی گوشی خود اعمال کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی این قاب” قابلیت لمس 5 بعدی” آن است، که کاربر از طریق لمس قادر است عملکردهای متفاوتی مانند ضربه زدن، فشار دادن، سُر دادن، لغزاندن و ضربه سریع را انجام دهد که به عنوان 5 بعد این ماژول شناخته می‌شوند

علاوه بر این،Timewave همچنین روشی جید برای دریافت و مشاهده نوتیفیکیشن‌ها نیز معرفی می‌کند. مثلا زمانی که یک نوتیفیکیشن توسط گوشی کاربر دریافت می‌شود، این قاب با بررسی و درک شیوه برخورد کاربر با اعلانات یا نوتیفیکیشنها ، آنها را دسته بندی کرده و فقط آنهایی که همیشه برای کاربر اهمیت زیاد دارند را نشان خواهد داد.

در حال حاضر چندین کمپین از طریق شرکت ایندی گوگو IndieGogo Page ارائه می‌شود که یکی از آنها این ماژول است و با خرید این محصول از طریق وب سایت ایندی گوگو با قیمت 59 دلار قادر خواهید بود که این قاب استثنائی را 25درصد ارزان‌تر بخرید.

ایندی گوگو جزو اولین سایت‌هایی بوده است که از روش کراودفاندینگ یا جذب سرمایه جمعی برای کمک به ایده‌های خلاقانه استفاده کرده است. این سایت نزدیک به هفت سال پیش، فعالیتش را در آمریکا آغاز کردند و بعد از مدتی توانست مبلغی قابل توجهی در این مدت برای پروژه‌ها جمع آوری کند.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا