تکنولوژی

آیفون 13 با طراحی دوربین متفاوت عرضه می‌شود

روزی نیست که خبر یا بهتر بگوییم شایعه‌ای در خصوص آیفون 13 اپل منتشر نشود. ساعاتی پیش، تصاویری در شبکه اجتماعی ویبو چین منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به کیس یا همان قاب گوشی‌های آیفون 13 و آیفون 13 پرو است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این کیس‌های جدید روی مدل‌های آیفون 12 و آیفون 12 پرو قرار گرفته‌اند که با نگاهی به آن‌ها می‌توان به تغییرات جدید در طراحی و چیدمان دوربین آیفون‌های جدید پی برد.

با استناد به این اطلاعات می‌توان گفت که آیفون 13 به لنزهایی جدید مجهز خواهد بود که با اخباری که در طی هفته اخیر در خصوص استفاده از ماژول بزرگ‌تر برای آیفون 13 و آیفون 13 پرو منتشر شده بود، همخوانی دارد.

البته پیشتر نیز برخی از منابع خبری از بزرگ‌تر شدن برآمدگی دوربین آیفون‌های 2021 به نسبت آیفون 12 خبر داده‌اند که اکنون به نظر می‌رسد که این تغییر در اندازه ماژول دوربین نیز اتفاق خواهد افتاد. همچنین در خبرها آمده که در آیفون 13 از چیدمان متفاوتی از لنزهای دوربین استفاده خواهد شد.

اپل همه‌ساله تغییراتی را در طراحی دوربین آیفون‌های خود لحاظ می‌کند و سال 2021 نیز از این قاعده مستثنی نیست. انتظار می‌رود که با این تغییرات جدید، شاهد ارتقای عملکرد دوربین‌های این گوشی و ثبت عکس‌ها و ویدیویی با کیفیت بالاتری باشیم.

گفته می‌شود مهندسان اپل لنز فوق عریض این دوربین را ارتقا خواهند داد و عملکرد قابلیت لرزشگیر اپتیکال Sensor-shift نیز بهبود خواهد یافت. این مدل از لرزشگیر اپتیکال برای اولین بار در آیفون 12 پرو مکس استفاده شد. حال به نظر می‌رسد که این قابلیت به تمامی‌مدل‌های آیفون 13 اضافه خواهد شد.

آیفون 13 مجهز به دوربینی با طراحی متفاوت عرضه می‌شود آیفون 13 مجهز به دوربینی با طراحی متفاوت عرضه می‌شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا