تکنولوژی

شاسی بلند آستون مارتین الکتریکی نیست!

شرکت خودروسازی آستون مارتین نیز به سمت صنعت تولید خودروهای الکتریکی روی آورده است اما با این حال بعید به نظر می‌آید که خودروی شاسی بلند آینده این شرکت، که Varekai نام دارد و سال آینده عرضه خواهد شد، به این قابلیت مجهز باشد!

طرح مفهومی محصول آینده این شرکت، Aston Martin’s DBX SUV که تحت عنوان یک خودروی الکتریکی معرفی شده، فاقد سیستم برقی EV است و به نظر نمی‌آید که هنگام رسیدن به خط تولید نیز از آن بهره ببرد. طبق گزارش Automotive News reports، اندی پالمر مدیرعامل شرکت آستون مارتین در مصاحبه‌ای عنوان کرده که احتمال استفاده از موتورهای هیبریدی دیزلی و پلاگین نیز در این محصول رد شده است.

طبق گزارش منتشر شده، در تولید DBX SUV احتمالا از موتورهای توربوشارژV12  وV8  استفاده خواهد شد. با این حرکت، محصول آینده مارتین به عنوان رقیبی برای مدل‌هایی مانند Rolls-Royce Cullinan ،Lamborghini Urus و Bentley Bentayga به شمار خواهد رفت.

اگرچه DBX SUV ممکن است فاقد تجهیزاتEV  باشد، اما این بدین معنی نیست که آستون مارتین تصمیمی برای الکتریکی سازی محصولات خود ندارد. این شرکت قصد دارد برای محصولات بعدی برند Lagonda خود، پلت فرم EV را عرضه کند. طرح مفهومی خارق العاده این خودرو در نمایشگاه خودروی Geneva Motor Show، معرفی شد. همچنین گزارش شده که این شرکت، سدان الکتریکی RapidE را احتمالا از سال 2019 وارد مرحله تولید خواهد کرد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا