تکنولوژی

حمایت سرگئی برین از معترضان به ترامپ

Sergey Brin، موسس گوگل و رئیس Alphabet، به جمع معترضان در فرودگاه بین المللی سن فرانسیسکو پیوست و با کودکی که پدرو مادربزرگ ایرانی اش توسط ماموران فرودگاه سانفرانسیسکو دستگیر شده بودند عکس گرفت. 

  تظاهر کنندگان از سرتاسر کشور با تجمع در این فرودگاه ، مخالفت خود را با قانون جدید ممنوعیت ورود مهاجرین دونالد ترامپ ابراز کردند. Brin  در مصاحبه ای با The Verge عنوان کرد که با دلایل شخصی به این جمع پیوسته و نظر خود را اعلام نخواهد کرد اما طبق گزارش Forbes، از انجاییکه Brin خودش یک پناهنده سیاسی است، در این تظاهرات شرکت کرده است.

خانواده Brin  در سال 1979 از جماهیر شوروی به آمریکا مهاجرت کردند تا از  آزار و اذیت  توسط روس‌ها در امان باشند. مدیر عامل گوگل، Sundar Pichai نیز یک مهاجر است. پیچای در ایمیلی به تمام کارمندان شرکتش اعلام کرد:

” ما واقعا از تاثیر وضع این قانون نگرانیم. موضع ما همیشه در مورد مسئله مهاجرت علنی بوده است و ما همچنان بر مواضع خود استوار هستیم.”

بسیاری از شرکت‌های تکنولوژیک از جمله گوگل، روز شنبه به تصویب قانون مهاجرت دونالد ترامپ اعتراض کردند. تند ترین واکنش را Reed Hastings مدیر عامل Netflix ، عنوان کرد و این اقدام را “ضد آمریکایی” خواند. مخالفت و اعتراضات، سرتاسر روز شنبه وجود داشت و مخالفان از دادگاه فدرال درخواست  کردند تا این قانون را به طور موقت به حالت تعلیق درآورد.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا