تکنولوژی

رندر لو رفته از Moto X 2017

مدت‌ها است که شایعه شده موتورولا قصد احیای مجدد خط تولید Moto X را دارد. روزگاری، گوشی‌های نسل X پرچمدار اسمارت‌فون‌های این شرکت بودند اما حالا این وظیفه به Moto Z محول شده است. حالا در صورت تولید مجدد اسمارت‌فون‌های نسل X، این نسل در رده دوم گوشی‌های شرکت موتورولا یعنی پایینتر از نسل Z قرار خواهند گرفت. این یعنی Moto X جدید دارای مشخصات فنی بالاتر از حد متوسط خواهد بود.

در اوایل این ماه چند تصویر لو رفته از Moto X 2017 را منتشر کردیم و حالا نوبت به رندرهایی از این گوشی بر اساس شماتیک CAD رسیده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، Moto X 2017، از جنس فلز طراحی شده و دوربین آن شباهت عجیبی به دوربین  مدل‌های Z این شرکت دارد و البته بدون قابلیت ساپورت MotoModهای تعبیه شده برای گوشی‌های مدل Z. سنسور تشخیص اثر انگشت در جلوی گوشی قرار گرفته و جک 3.5 میلی متری هدفون نیز در قسمت زیرین دستگاه و در کنار پورت microUSB جای گرفته است. ظاهرا خبری از اسپیکرهای استریو و دوربین دوتایی در پشت دستگاه هم نیست.

Moto X 2017 مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی با ابعاد 150×73.8×8.4 میلی متر خواهد بود البته قطر آن در قسمتی که برآمدگی دوربین وجود دارد به 9.5 میلی‌متر می‌رسد. اگرچه همه این مدل را Moto X می‌نامند اما منبع فاش کننده این رندرها از نام اصلی این مدل اطمینان کافی ندارد. علاوه بر این یک منبع دیگر ادعا کرده که این دستگاه با عنوان Moto C به فروش خواهد رسید و به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد از همه حروف الفبا برای تولید نسل‌های متفاوت محصولات خود بهره ببرد!

زمان رونمایی از این گوشی هنوز مشخص نشده اما از انجایی که اخیرا تصاویر و اخبار لو رفته بیشتری از آن ندیده‌ایم، احتمال رونمایی از آن در نمایشگاه CES امسال تقریبا منتفی به نظر می‌رسد. البته امکان رونمایی از این اسمارت‌فون در کنگره جهانی موبایل در ماه فبریه هم وجود دارد.

 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا