موبایل

خرید گوشی موبایل، مستقیم از واردکننده

این محتوا توسط تیم تحریریه آی‌تی‌ایران تولید نشده است.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنت در کشور، نیاز به گوشی‌های هوشمند با امکانات متفاوت و بروز بیشتر احساس می‌شود. در نتیجه شرکت‌های مختلفی در واردات موبایل شروع به فعالیت کرده اند.

شرکت‌های واردکننده همگی خود را برترین وارد کننده موبایل معرفی می‌کنند، ولی چه چیزی است که یک وارد کننده را در بین واردکنندگان موبایل متمایز می‌کند؟ مواردی چون ارتباط مستقیم وارد کننده با برندهای معتبر دنیا و داشتن نمایندگی رسمی، ارائه خدمات و ضمانت معتبر قابل دسترس در تمام نقاط کشور، داشتن واردات مستمر و به‌روز از برندهای معتبر و ارائه قیمت‌های مناسب نسبت به بازار می‌توانند مزیت بزرگی برای واردکننده به حساب بیایند.

نکته مهم دیگر، ثبت و قابل رهگیری بودن شناسه کالا و استعلام اصالت گوشی‌ها در سامانه‌های گارانتی و همتا است. محصولات سیب شرق را به راحتی می‌توانید در سامانه‌های معتبر مورد استعلام قرار دهید. فروش عمده نیز تحت سامانه جامع تجارت ایران بوده و در این سامانه‌ها ثبت می‌شود.

از واردکننده  گوشی بخریم یا از فروشنده؟ خرید از واردکننده چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید موبایل از واردکننده به شما دو امتیاز بزرگ میدهد:

  • قیمت مناسب نسبت به بازار موبایل
  • ارتباط مستقیم و بدون واسطه با شرکت گارانتی کننده

خرید گوشی سامسونگ

شرکت سیب شرق با نام دامنه sibeshargh.com ، یکی از واردکننده‌های موبایل در سطح کشور است که تمامی محصولات خود را با گارانتی فناوری تندیس سیب شرق به بازار  عرضه می‌کند.

هدف اصلی ما در این مجموعه، خرید مطمئن گوشی موبایل به صورت عمده و جزئی برای هموطنان عزیز است.

سیب شرق واردکننده و ارائه‌دهنده گارانتی رسمی ۱۸ ماهه سامسونگ است که مجوز رسمی از سازمان صنعت، معدن، تجارت را نیز داراست.

سیب شرق به عنوان بهترین و بزرگترین پخش موبایل مشهد و نماینده رسمی سامسونگ در مشهد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ شروع کرده و همیشه تلاش بر این داشته که بهترین و جدیدترین گوشی‌های موبایل را با قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار بدهد.

چرا گوشی سامسونگ بخریم؟

  • طراحی و کیفیت ساخت گوشی سامسونگ: یکی از دلایلی که مردم در ایران نسبت به گوشی‌های سامسونگ تمایل بیشتری دارند.
  • نمایشگر گوشی سامسونگ: یکی از دلایل اصلی خرید مردم است و به جرئت می‌توان گفت سامسونگ یکی از بهترین سازندگان ال سی دی در دنیا به حساب می‌آید.
  • سخت افزار گوشی سامسونگ: سامسونگ در طراحی گوشی‌های میان رده یا رده‌پایین خود از سی‌پی‌یو مخصوص خود یعنی اگزینوس استفاده می‌کند که این سی پی یو نسبت به اسنپدراگون ضعیف‌تر است. البته سامسونگ برای مدل‌های بالاتر خود از سی پی یو اسنپدراگون استفاده می‌کند.
  • نرم افزار و رابط کاربری گوشی سامسونگ
  • تنوع قیمت گوشی سامسونگ
  • برند و اعتبار کمپانی سامسونگ

سامسونگ یک شرکت چند ملیتی کره‌ای است که از سال ۱۹۳۸ در حال فعالیت است. این برند یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای جهان است که محصولات آن در سراسر دنیا به فروش می‌رسد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این شرکت در چند دهه‌ی گذشته در تولید محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشگام بوده و امکانات بسیار هوشمندی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است.

سامسونگ در چند سال اخیر گوشی‌های تلفن همراه بسیار هوشمند و شاخصی طراحی و تولید کرده است. در حال حاضر گوشی‌های سامسونگ با برند آمریکایی اپل در حال رقابت هستند و بسیاری از افراد هر ساله در انتظار گوشی‌های جدید برند سامسونگ می‌مانند.

گوشی سامسونگ از کجا بخریم؟

برای خرید گوشی سامسونگ پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که به نمایندگی‌ها و شرکت‌های معتبر سطح کشور مراجعه نمایید.

تعمیرات گوشی سامسونگ

سیب شرق با ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات تلفن همراه توانسته اعتماد شما مشتریان عزیز را کسب کند.

در مرکز تعمیرات موبایل خدمات تعمیرات موبایل با تضمین اصالت قطعات و گارانتی تعمیرات توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و ماهر انجام می‌شود. همچنین در صورتی که بعد از تعمیر گوشی و تحویل آن دچار هرگونه مشکلی شدید، می‌توانید از خدمات این شرکت تا زمان حل شدن مشکل به‌صورت رایگان بهره ببرید.

تعمیرات تخصصی انواع گوشی‌های سامسونگ و آیفون و شیائومی با گارانتی

تعمیرات سخت افزاری گوشی سامسونگ شامل: تعویض باتری گوشی و تعمیر یا تعویض سوکت شارژ گوشی، تعویض گلس گوشی، تعویض برد گوشی و … خواهد بود.

هزینه تعمیر موبایل سامسونگ

هزینه تعمیر موبایل سامسونگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله نوع خرابی، مدل و سال ساخت گوشی، قطعاتی که باید تعویض شوند و همچنین نحوه تعمیر آن، در صورتی که خرابی ساده‌ای مانند تعویض باتری یا صفحه نمایش باشد، هزینه تعمیر گوشی سامسونگ نیز کمتر خواهد بود.

اما در صورتی که قطعات دیگری مانند پردازنده یا مادربرد دچار عیب شده باشند، هزینه تعمیر افزایش می‌یابد. همچنین باید در نظر داشت که هزینه تعمیر موبایل سامسونگ در مراکز رسمی سامسونگ معمولاً کمتر است.

فروش گوشی موبایل آیفون اپل

قیمت خرید گوشی آیفون اپل

خرید گوشی آیفون

اپل یکی از معروف‌ترین شرکت‌های پیشگام در تولید لوازم الکترونیکی و دیجیتال است. این برند از سال ۱۹۷۶ فعالیت خود را در امریکا آغاز کرده و در حال حاضر به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های رایانه‌ای شناخته می‌شود. این شرکت هر ساله سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای پیشرفته و شاخصی را طراحی و تولید می‌کند که در سراسر دنیا محبوب و پرطرفدار هستند. ازجمله مهم‌ترین محصولات برند اپل مک‌بوک، آی‌پد، آی‌مک، آی‌پاد، آیفون، اپل واچ و اپل تی‌وی است که همگی آن‌ها از سیستم‌عامل iOS پشتیبانی می‌کنند.

نمایندگی آیفون مشهد

شاید این سوال برای شما عزیزان پیش آمده باشد که گوشی آیفون را از کجا بخرم و به کدام فروشگاه میتوانم اعتماد کن؛ خب می‌توان گفت در این بازاری که حتی بعضی از همکاران متاسفانه گوشی‌ها را باز میکنند و دوباره به مشتری میفروشند. پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید گوشی آیفون حتما به نمایندگی‌های مجاز یا واردکننده‌ها مراجعه کنید.

چرا آیفون بخریم؟

  • صفحه نمایش بزرگ
  • سهولت استفاده
  • اپ‌استور امن و عالی
  • دوربین چند منظوره
  • برقراری تماس با صفحه نمایش لمسی

تعمیرات گوشی آیفون

سیب شرق ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و فروش دستگاه‌های اپل است. کاربران دستگاه‌های اپل اعم از آیفون، آیپد، مک بوک، اپل واچ و … می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و خرابی به نمایندگی اپل درمشهد مراجعه کرده و خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خود را دریافت کنند. تعمیر آیفون، تعمیرات مک بوک، تعمیر اپل واچ و سایر خدمات مرتبط با دستگاه‌های اپل در نمایندگی اپل توسط خبره‌ترین کارشناسان و با استفاده از جدیدترین تجهیزات این حوزه انجام می‌شود.

سیب شرق در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر کند.

روند تعمیرات موبایل در شرکت سیب شرق

  • تماس شما عزیزان با شرکت سیب شرق و گفتن مشکل ایجاد شده توسط مشتری به همکاران
  • ارائه ی اطلاعات و راهنمایی‌های لازم در خصوص تعمیرات پیش از آغاز روند ترمیم
  • عیب یابی اولیه و برآورد هزینه ی تعمیر گوشی واعلام آن به مشتری
  • آغاز مراحل تعمیر در صورت تایید مشتری: مرحله بعد هنگام تأیید مشتری، متخصصان تعمیر سامسونگ، اقدام به تعمیر و ترمیم دستگاه خواهند کرد.
  • بررسی و بازبینی دستگاه توسط کارشناسان

خرید گوشی شیائومی

خرید گوشی شیائومی

خرید گوشی شیائومی با قیمت مناسب

سیب شرق به عنوان یکی از بزرگترین واردکننده‌های تلفن همراه در مشهد این افتخار را دارد که علاوه ارائه گوشی به شرکت‌های بزرگ پخش موبایل در مشهد، عرضه این کالا را به صورت حضوری برای مردم عزیزی که در مشهد حضور دارند انجام دهد. ای شرکت به صورت اینترنتی نیز کالاهای خود را عرضه کرده و به شهر‌های دیگر ایران می‌رساند.

شیائومی با تولید گوشی‌های هوشمند توانسته مشتریان زیادی را در سراسر جهان و ایران جذب خود کند. شیائومی را میتوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده و فروش گوشی‌های هوشمند در دنیا دانست که در سال ۲۰۲۱ شیائومی توانست به رتبه اول پرفروش‌ترین گوشی در دنیا برسد و اکنون در رتبه سوم قرار گرفته است. قیمت مناسب و سخت افزار قدرتمند در گوشی‌های شیائومی باعث شده تا طرفداران زیادی را داشته باشد.

شیائومی، یک شرکت چینی است که از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. در طی این ده سال برند شیائومی خیلی زودتر از آنچه دیگران تصور داشتند، توانست خود را در بازارهای جهانی مطرح کند و حتی به رقابت با شرکت‌های معتبری چون سامسونگ یا اپل بپردازد. البته که هنوز برای پیروزی قطعی در این رقابت راه بیشتری دارد؛ اما، برند شیائومی توانست با فروش ۳۷.۴ میلیارد دلار از مدل‌های مختلف تلفن‌های هوشمند خود تنها در سال ۲۰۲۰ زنگ خطری برای شرکت‌های سامسونگ و اپل به صدا درآورد. حتی در همین سال شرکت شیائومی با اختصاص ۲۸٪ از سهم بازار کشور هند به عنوان پرفروش‌ترین برند سال در این کشور ارائه شد.

گوشی‌های شیائومی با برند‌های مختلف می (Mi) ،  ردمی (Redmi) ،  پوکو (Poco)  و بلک شارک (Black Shark)  عرضه می‌شوند. شیائومی گوشی‌های ارزان قیمت، میان رده و پرچمدار زیادی را در لیست گوشی‌های خود قرار داده، تا کاربران با تنوع قیمتی بالا بتوانند گوشی شیائومی مورد نظر خود را خریداری کنند.

چرا باید گوشی موبایل شیائومی بخریم؟

  • قیمت مناسب گوشی‌های هوشمند شیائومی: در واقعیت هم هرگونه حساب کنیم به همین شکل هست  که شرکت شیائومی با همان قیمت گوشی سامسونگ امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار میدهد.
  • طراحی عالی گوشی‌های هوشمند شیائومی: این را باید قبول کنیم که شیائومی در سال‌های اخیر نسبت به رقبای خود مانند سامسونگ یا آیفون توانسته طراحی‌های بینظیر بیشتری ارائه دهد.
  • با روت کردن دستگاه، ضمانت گوشی شما باطل نمی‌شود
  • باتری قدرتمند گوشی‌های هوشمند شیائومی: باتری‌های شیائومی از لحاظ اندازه همانند سامسونگ هستند و تا اینجا تفاوتی را نمیبینیم ولی تفاوت اصلی در اداپتور‌ها میباشد قویترین اداپتور سامسونگ ۴۵ وات میباشد ولی قویترین اداپتور شیائومی ۱۲۰ وات میباشد و لین اداپتور به میزان بیشتری میتواند نیاز کاربر را برطرف کند.
  • کیفیت صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند شیائومی: از لحاظ کیفیت صفحه نمایش میتوان گفت سامسونگ هنوز در صدر جدول قرار دارد.
  • سخت‌افزار دائما پر قدرت گوشی‌های هوشمند شیائومی: معمولا شیائومی برای گوشی‌های میان رده به پایین خود از پردازنده مدیاتک استفاده میکند و برای گوشی‌های میان رده به بالا از پردازنده اسنپدراگون استفاده میکند.
  • تنوع زیاد گوشی‌های هوشمند شیائومی: گوشی‌های شیائومی نسبت به آیفون یا سامسونگ دارای تنوع و زیبایی بیشتری هستند.

نمایندگی شیائومی در مشهد

شرکت فناوری تندیس سیب شرق با مدیریت جناب سخی فر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ به صورت جدی آغاز کرده است، این شرکت داری مجوز‌های، نماد اعتماد الکترونیکی، نماد اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی میباشد و در ضمن ایشان کارشناس رسمی اتحادیه موبایل مشهد نیز میباشند.

برای خرید گوشی شیائومی پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که به نمایندگی‌ها و شرکت‌های معتبر سطح کشور مراجعه نمایید.

تعمیرات گوشی شیائومی مشهد

تعمیرات موبایل شیائومی در شرکت سیب شرق به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود. سیب شرق تمامی برند‌های موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند. تعمیرات انواع گوشی‌های آیفون، سامسونگ، شیائومی، هوآوی و سونی زیر نظر بهترین مهندسین فعال در حوزه تعمیرات مشهد  انجام می‌شود. استفاده از قطعات فابریک و اورجینال هر برند، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سیب شرق است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا