شبکه‌های اجتماعیمتا

قابلیت‌های ویرایشی جدید به Reels اضافه شد

شرکت متا اعلام کرد که عرضه جهانی چند ابزار جدید برای تولیدکنندگان ویدیوهای Reels را برای پلتفرم‌های فیسبوک و اینستاگرام آغاز کرده است.

به گفته متا، تولیدکنندگان با کمک این ابزارهای جدید می‌توانند محتواهای Reels خود را ویرایش کرده و دیگر نیازی به استفاده از برنامه‌های رقیب همانند تیک تاک برای ویرایش ویدیوهای خود نخواهند داشت.

این قابلیت‌های جدید به منظور ترغیب کاربران به تولید محتواهای اختصاصی و اصلی در Reels به این دو پلتفرم متعلق به متا اضافه خواهد شد. طبق اعلام متا، از این پس، Reels در اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا صوت شخصی خود را از دوربین ذخیره و به ویدیو اضافه کنند.

همچنین این برنامه از ویدیوهای ۹۰ ثانیه‌ای نیز پشتیبانی خواهد کرد و به استیکرهای تعاملی مجهز خواهد شد. این استیکرها شامل نظرخواهی، آزمون و ایموجی می‌شوند که نمونه‌های آن را در اینستاگرام دیده‌ایم.

همچنین اینستاگرام به تمپلیت‌های جدیدی مجهز شده که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحتی، از الگوهایی که در یک ویدیوی Reels دیده‌اند، استفاده کنند.

همچنین دسترسی به ویدیوهای Reels در فیسبوک نیز از طریق رایانه دسکتاپ امکان‌پذیر خواهد بود که این فرآیند از طریق ابزاری در Creator Studio انجام می‌شود. به گفته متا، Creator Studio امکان آزمایش کردن فرمت‌های مختلف را نیز فراهم می‌کند.

از دیگر قابلیت‌ها می‌توان به امکان برش کلیپ‌های ۶۰ ثانیه‌ای از پخش‌های زنده است. فیسبوک Reels علاوه بر آنکه از طریق دسکتاپ قابل دسترسی است، به چند ابزار صوتی جدید مجهز شده که از جمله آنها می‌توان به صداگذاری روی ویدیوها و همچنین قابلیتی تحت عنوان SoundSync اشاره کرد که به صورت خودکار، ویدیوها را با ضربات آهنگ هماهنگ می‌کند. فیسبوک Reeks همچنین از قابلیت متن به صدا در ویدیوهای ارسال شده نیز پشتیبانی می‌کند.

تصمیم متا برای عرضه قابلیت‌هایی شبیه به آنچه در تیک‌تاک دیده می‌شود، چندان هم عجیب نیست. این شرکت اخیرا تلاش‌های زیادی را برای بازنگری و اعمال تغییراتی اساسی در پلتفرم خود صورت داده و در همین رابطه، ادام موسری مدیر اینستاگرام چندی پیش اعلام کرد که اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی اشتراک عکس نیست.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بررسی و نظرات کاربران در مورد پاور بانک شیائومی می پاور بانک 3 PLM11ZM با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت گفت:

    نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    می 7 شیائومی با Face ID مشابه آیفون 10 به بازار می‌آید

    قیمت گوشی میکس 5 شیائومی | Xiaomi Mix 5

    عکس های گوشی پوکو F3 شیائومی – Xiaomi Poco F3

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا