گوناگون

برای دیسک کمر چه تشکی مناسب است؟

تشک محصولی است که اگر به درستی انتخاب شود می‌تواند خواب راحتی را برای شما به ارمغان آورد. به همین دلیل، امروزه توجهات زیادی در این زمینه صورت گرفته است تا افراد بتوانند بهترین محصول را با توجه به آناتومی بدن خود انتخاب کنند. این محصول می‌تواند دردهای شدید عضلانی را کاهش دهد و حتی به بهبود بیماری‌های مزمن از جمله کمر درد کمک کند. بالش نیز باید به درستی انتخاب شود تا از گردن درد جلوگیری کند. برخی از محصولات ویژه بازار بالش مموری فوم و بالش طبی هستند که در ادامه تلاش می‌کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

تشک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

کسانی که از بیماری‌های مزمن از جمله کمر درد رنج می‌برند، باید همیشه روی سطح مناسبی بخوابند. اگر مکان خواب آنها مناسب نباشد، خطر بدتر شدن وضعیت کمر آنها وجود دارد و این امر می‌تواند چالش‌های زیادی را برای افراد به وجود بیاورد. محصولی که افراد مبتلا به دیسک کمر انتخاب می‌کنند باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • این محصول نباید بیش از اندازه سفت یا نرم باشد. زیرا در هر صورت فشارهای زیادی به مهره‌های کمر وارد می‌شود.
  • این محصول باید متناسب با آناتومی بدن طراحی شده باشد تا تنش‌های عضلانی را خارج سازد.
  • تشک باید به گونه‌ای باشد که در زمان خواب تکیه گاه امنی را برای کمر درست کند و اجازه ندهد بار اضافی بر روی کمر وارد شود.

توصیه ما به شما این است وقتی می‌خواهید برای خرید کالا خواب افراد مبتلا به دیسک کمر اقدام کنید، با افراد متخصص مشورت نمایید و محصولی را خریداری کنید که به شما کمک می‌کند خواب خوبی را در طول شب تجربه کنید.

آیا در زمان خواب باید تکیه گاهی برای کمر وجود داشته باشد؟

یکی از مواردی که باعث تشدید بیماری کمر درد می‌شود عدم وجود تکیه گاه در زمان خواب است. همانطور که می‌دانید کمر نقطه ثقل بدن به شمار می‌رود و فشار زیادی به این نقطه وارد می‌شود. وقتی در زمان خواب تکیه گاه مناسبی برای کمر وجود نداشته باشد، تنش در مهره‌های کمر باقی می‌ماند و این موضوع به ضرر سلامتی است. به همین دلیل، تشک باید به گونه‌ای باشد که کمر در آن به راحتی قرار گیرد و تنش‌های اضافی از آن خارج شوند.

ضخامت تشک چقدر است؟

یکی از موارد دیگری که در زمان خرید تشک باید به آن توجه داشته باشید ضخامت این محصول است. بهتر است بدانید هر چقدر ضخامت تشک کمتر باشد، باعث می‌شود که انعطاف پذیری آن کمتر شود و این موضوع سبب تشدید دردهای کمری می‌شود. به همین دلیل، توصیه ما به شما این است ضخامت متناسب را برای تشک انتخاب کنید و از خرید محصولاتی با ضخامت کم خودداری نمایید. افراد مبتلا به کمر درد باید به این موارد توجه داشته باشند تا بتوانند محصول مناسبی را انتخاب کنند.

آیا تشک باید آنتی باکتریال باشد؟

همانطور که می‌دانید وقتی بر روی این محصول می‌خوابید ممکن است عرق کنید و این عرق می‌تواند باعث تجمع باکتری‌ها روی تشک شود. از طرف دیگر، گاهی اوقات بدن انسان دارای باکتری‌های آلوده است و در همان شرایط بر روی این محصول می‌خوابد. وقتی این محصول آنتی باکتریال باشد، باکتری‌های مضر از بین می‌روند و این موضوع خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن را کاهش می‌دهد. این موضوعی است که تمامی افراد در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشند.

آیا بالش مموری فوم برای بهبود دیسک گردن مناسب است؟

در کنار انتخاب تشک، انتخاب بالش نیز اهمیت زیادی دارد. کسانی که به دیسک گردن مبتلا هستند، باید این موضوع را بیشتر از دیگران مد نظر قرار دهند. بالشت طبی به کاهش تنش‌های عضلانی کمک می‌کند و اجازه نمی‌دهد درد در کل گردن پخش شود و بخش‌های دیگر گردن را درگیر نماید.

بالش مموری فوم می‌تواند به سرعت فرم گردن را به خود بگیرد و تکیه گاه مناسبی را برای گردن به وجود بیاورد. بالش مموری فوم مانند بالشت طبی است. به طور کلی، افراد مبتلا به دیسک گردن و دیسک کمر باید از بالشت طبی یا تشک طبی استفاده کنند.

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تشک مناسب برای افراد مبتلا به دیسک کمر در اختیار شما قرار دهیم. این محصول نباید انعطاف ضخامت کمی داشته باشد، زیرا این موضوع بر روی انعطاف پذیری آن اثر می‌گذارد و باعث تشدید درد می‌شود. از طرف دیگر، کالا خواب افراد مبتلا به دیسک کمر نباید بیش از اندازه سفت و یا نرم باشد. بلکه باید سفتی آن به گونه‌ای باشد که بتواند تکیه گاه مناسبی را برای کمر به وجود بیاورد و به خروج دردهای عضلانی کمک کند.

تشک آکسون
تشک آکسون

اگر می‌خواهید برای خرید تشک، بالش مموری فوم و بالشت طبی اقدام کنید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آکسون axonmattress. ir مراجعه نمایید. تمامی محصولاتی که در این سایت به فروش می‌رسند کیفیت بسیار بالایی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا